Gå til innhold

Dodge Mirada

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hehe.. vel, vi hadde en slik når jeg var liten, dog med R6 motor da..

så når jeg fikk muligheten til en slik, for 25 lapper med V8, då skulle det litt til for at jeg IKKE skule kjøpe den.. hehe!

 

pluss, mirada har alltid stått litt høyt på lista av "vil ha en slik bil" lista mi.. hehe!!

er vel bare firebird som står over :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil....den var utrolig stygg!

 

Useriøst...Det er ikke alltid et er utsende som teller mest og det er jo øye som ser som bestemmer det uansett. Jeg synes ihvertfall bilen er tøff nok til å ta vare på og han kan ha masse morro med den :D

 

Er vel ikke akkurat noen skjønnheter i din signatur spør du meg :puke:

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøst...Det er ikke alltid et er utsende som teller mest og det er jo øye som ser som bestemmer det uansett.

 

Er vel ikke akkurat noen skjønnheter i din signatur spør du meg :puke:

 

 

Nei, jeg mener det helt seriøst. Og jeg har editert posten min slik at det fremkommer at jeg kun formidler min personlige mening om det aktuelle kjøretøyets utseende.

 

Er kun tekst i min signatur...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kul bil!

 

Litt morsomt å se du endelig har fått deg skikkelig kjerre.. Henger på endel av de samme forumene som du gjør og har sett du har masa om å kjøpe bil noen år nå.. :D

 

Husk å komme med flere bilder såfort du får hentet den da!

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, konge bil, digger de litt mere utradisjonelle amcars.

 

Den Dodgen så faktisk kul ut, liker fronten på den, med litt gnikking og kjærlighet så kan den bli fin, noen feite felger med feite dekk så har du gangen.

Er utrolig hvor mye bare dekk og felger gjør.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår