Gå til innhold

Min corrado!

Ranger emnet


Bmw Mpower

Anbefalte innlegg

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan være relet som har brent seg. eller en jordings feil.

letteste å sjekke det på er å ta ut brytere å kople av stikket, lage en jumper så kan du teste kjøre lys og parklys ledningen uten å ha på bryteren å funker du uavhengi av hverandre da så er det mest sansynlig brytere.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått tatt bilde av baklyktene enda, men ska få gjort det.

Gikk kjempefort syns jeg, varene var sendt 22. og var på døra mi 27. på kvelden.

 

Nei, når tenninga er av og jeg trykker inn bryteren på første hakk går hovedlysa på! Tok brytern ut idag, og så at der jeg har satt ring rundt er det pol på kontakten. Vet ik om det har noe å si jeg.

P030308_1623gdfgdfgddfg.jpg

 

En annen ting..skulle kjøpe meg green filter idag men blei "lurt" til å kjøpe et billig filter isteden. Han fyren sa han hadde brukt det mange ganger på turbobiler og at det funka veldig bra. Forskjellen var at greenfiltera kunne vaskes langt flere ganger enn dette billigfilteret. Han sa jeg burde bytte det etter to vask. Hva mener dere??? Skal jeg levere det og gå for green eller trur dere det filteret her er bra nok?

 

P030308_1946.jpg

 

 

Her testa jeg ringene rett på batteriet på kvelden

P280208_2212.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er metall endestykke på det filteret. Har skjedd flere ganger at limet på disse løsner og toppen blir sugd inn i laderen. Du kan jo tenke deg hvor billig det blir.

 

Skal du ha mest mulig effekt, er det greit/best å bruke KN, Jetex eller Kingdragon i orginal luftfilterboks. Nytt og rent orginal filter er også minst like bra

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår