Bmw Mpower Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 har du noe bilde a den? Det stod ikke noe på når jeg bytta, og det fulgte ikke med de nye hjullagra heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Skal vel følge med på nye lager..... Trenger vel ikke bilde av en mutter? Vanlig mutter som er litt flat, på en måte helt ytterst, ikke en slik med teflonring ytterst. Stikk på VAG, så har dem sikkert liggende. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 eneste som var med nye skruer til bærekula, fjærbeinet, to segringer og en 30mm skure til drivakslen. har aldri vært borti at det skal noe mer på etter den 30mm skrua.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Har forresten bestilt meg nye felger, så da er begge felgsetta til salgs hvis noen er int.. 16" dotz felger 17" tsw hockenheim (må rettes) Fikk vasket og pusset litt i motorn idag. Orket ikke å ta alt helt 100 idag så får fortsette litt etterhvert. Fikk også fjernet kullfibertanken, laget varmeskjold og tilpasset en rørslange som skal være i stedenfor kullfibertanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Sorry, my bad. Skrue foran ja... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 nei nå ere jeg som surrer...hehe..mente seff at det var 30mm MUTTER med i pakka, ikke skure..skreiv feil..er jo mutter både foran og bak, men bak er det en ekstra taggete "mutter" uten gjener og en splint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g60MT Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Finnes det bilder av felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g60MT Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 OK... regner med jeg ser begge settene på første posten? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 jepp! kan få tatt noen bedre bilder idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 her er et bilde av tsw felgene. De er noe kantkjørt, og må rettes. Et dekk har fått litt juling pga subbing. Ellers er dekka bra. 215/40-17 selger dem billig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Av og til når jeg kjører og slipper gassen får bilen sånne rykk/gynge bevegelser. Kommer det av? drivaksel, el dårlige foringer et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 ville tippe motorfestet, det fremre. Hadde akkurat samma problemet på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 nei ikke si det da..har jo nettopp bytta det! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 selvom det er utenfor mitt felt, så ville jeg ha tippet gearet. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ok, håper heller ikke det for den også er nettopp bytta..hehe..kanskje overføringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg