Gå til innhold

Min Amazon 67mod

Ranger emnet


-TORE-

Anbefalte innlegg

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du får slenga inn nåken bilstein demperar så kansje det roe seg ner eit par hakk. har kjøpt det til min bil men ikkje montert.

 

Her er den med dette såkalte "senke"settet.

DSC00161.jpg

Dette er ikke noe for en mann med høydeskrekk..:)

Volvo Amazon 1967.... Bygger

Volvo Amazon 1970.... krajsa

volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar

volvo 240 1986.... bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte isåfall bli en ombygd utglatta bakfanger i bilens farge, orginalfangere synes jeg er STYGG! hehe.. men d er nå meg å min mening d da.:)

 

Får komme å handle du da vettu så kan du sette på fangere.hehe..

 

Har nå nettopp vært og bredd over gullet mitt :) sees i april 08.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er det noen som har noen tips om hvor de selger litt større felger til amazonen min? Feks 17", må være chrome da.

 

Hadde satt pris på om noen kunne photoshoppa noen fete større chrome felger for meg på disse bildene. :)

 

Kopi1avDSC00149.jpg

DSC00161.jpg

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Racing-felger passer vel på Amazonen. Mener å huske att endel Amerikanere har samme boltsirkel som på Amazon. :-)

Dritfin den bilen din, forresten!

Hvor har du kjøpt det Grant-rattet forresten? Og, hvordan er det å få tak i nav til Europeiske biler?

Har OMP-ratt i 144'n min nå, men mulig jeg tar ut det + 4pkt selene etterhvert, og går for en litt "mildere" stil.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, veldig trivelig med slike komplimenter.:) Kan love dere høyden blir justert ned igjen straks jeg får den hjem igjen, går da ikke ann i vise seg offentlig slik..:)

 

Grantrattet kjøpte jeg hos en lokal bilrekvisitabutikk her på Verdal (GT Bilprodukter), ang nav så vet jeg ikke annet enn at d ikke lenger produseres til amazon hvertfall. Da blir vel løsningen å modde ett annet nav, eller ødelegge orginalrattet å lage nav av det, har sett begge løsningene.

 

Masus: Heisann, broren kommet seg hit åjah..:)

Må legge ut en tråd duå, var i garasjen og så på den før en dag her, så veldig bra ut..

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår