Gå til innhold

Ettermontering av El-vindu

Ranger emnet


espen_mg

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ville brukt de blå armlenene jeg! Nytter ikke å lakke noe man tar på hver gang man går inn/ut av bilen.

 

Vil si dette er litt feil.

 

Monterte el.vinduer på min 245 for noen år siden, og brukte beige armlener. Disse lakket jeg sorte med slik vinyl-lakk. Etter 5 års bruk (10-12.000km)var de akkurat like fine og sorte. Kunne ikke se at de ikke var originale sorte.

Så jeg mener det bare er å lakke de. Er jo ikke værre en å demontere de og lakke de på nytt når de blir slitt...

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, viss du gidder å montere el.vinduer bare fordi du skal presse inn en tomme ekstre høyttaler i framdøren... uffameg.

 

kast stereoanlegget og bruk pengene på noe mer fornuftig..

 

Hvor godt er det ikke å kjøre en bil med orntli stereoanlegg??

Penger kommer det mer av, dessuten er det vel ikke DINE penger han bruker steroanlegg på??

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da ikke brukt penger kun på stereo likson. og om jeg vil ha stereo i bilen min er det vel min sak?? Likedan om jeg vil ha El-vindu. Og det blir det..

 

hva dere andre gjør med deres biler legger jeg meg ikke borti, så vær så snill å ikke legg dere borti mitt prosjekt!!

 

og takk for fine innlegg 240Rallye :)

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et forum - her legger man seg borti til stadighet. ;) Men uansett hva andre måtte mene, får du selvfølgelig gjøre som du vil (innenfor grensene av hva som er lovlig, selvfølgelig). Selv synes jeg el-vinduer er ganske "stilig". Men du bør jo få det til å både se ut og virke ordentlig, ellers blir det mest irritasjon...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt for mange som mener noe. Mange er 16-åringer som ikke har kjørt bil på norske veier en gang, men nok om det..

 

Elvinduene er originalt for 2-dørs Volvo.

Så det blir nok ordentlig. er ikke akkurat så avansert styring da. et rele og 2 knapper og 2 motorer. så argumenet at det er mer som kan gå i stykker er litt for dumt da.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat state of the art å koble opp nei. La opp elvinduer rundt om i 44'n min.

Lakkerte beige armlener med vinyllakk fra cartema'n og det sitter fortsatt. Men lakken ble seig og fæl så noe har blitt slitt bort. Det er da godt over 1 år siden jeg gjorde det.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår