Gå til innhold

Streetmeet på tryvann 5 okt

Ranger emnet


TurboJensen

Anbefalte innlegg

Å du... han har kanskje betalt bilen sin han...alacocaina

 

Å vi andre bruker noen minutter på å finne ut at du er 19 å kjempe smart, å har

 

147 910,00

 

i LÅN på den 10 år GAMLE bilen din med SUR 1,8 liter motor...

 

Kjenner ikke bakgrunnen for den oppheta diskusjonen...men det gir oss som leser en god latter....:D:D:D:D

 

Klapp igjen a. Jævla idiot.

 

Jeg sitter iallefall ikke her og later som jeg er verdens beste billakkerer og alle andre som prøver selv og dumme osv osv osv. Og du kan godt slette innlegget ditt ang. mitt lån og mitt privatliv, det var sinnsykt barnslig gjort.

 

Dessuten tror jeg du bør sjekke "kildene dine" for sist jeg sjekket var lånet mitt UNDER 100k! BURN på deg! Jævla dust.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fortsatt skuffet over at du bytta ut A4'n med Volvo, av alle ting SofaPute!! :P

 

Men ja, joiner et treff eller to til jeg å :) Bare få tatt det før vinterdekka må på.

 

hehe, en sliten audi blir dyrt å vedlikeholde.

en nyere volvo krever bare servicer :)

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klapp igjen a. Jævla idiot.

 

Jeg sitter iallefall ikke her og later som jeg er verdens beste billakkerer og alle andre som prøver selv og dumme osv osv osv. Og du kan godt slette innlegget ditt ang. mitt lån og mitt privatliv, det var sinnsykt barnslig gjort.

 

Dessuten tror jeg du bør sjekke "kildene dine" for sist jeg sjekket var lånet mitt UNDER 100k! BURN på deg! Jævla dust.

 

hvorfor gidde å bry seg?

selvom bilen har pant i den summen, betyr det IKKE at det er lån på den vøtt. jeg har også lån på min. og hva så? det er bare en sikkerhet, fordi vi ikke eier et hus eller leilighet som vi kan sette i pant. bed-knott har sikkert bilen sin på -pappa- fordi han ikke får lån selv. er som regel sånn! se på en ferrari eller lamborghini med norske skilter. er som regel pant i kjøretøyet..det er derfor banken er her, for å finansiere bil, hus, båt, whatever. kan banne på bead-lock ikke EIER en egen leilighet, isåfall ikke uten å ha LÅN på den.evt bor hjemme hos foreldrene sine. la han krangle med seg selv. en eller annen moderator kommer vel å sletter innlegget. :)

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemmer det vøtt. kollektivfeltet kan fort bli dyrt det^^

 

Titus: om du ikke er sikker, så kjørte jeg en rubinrød a4 tidligere, kompis av Alex og Robin ^^

 

er med på fler treff jeg ! :)

 

japp tror jeg husker det du som alltid lot audien stå på vente 10 min værgang du parkerte før du slo av motoren hehe :P? stemmer?

men fin volvo :) digger bakpottene dine :)

 

jeg kjører jo rundt i en golf 3 med sveisa badlook og hella lykter nå i hverdagen og helgene ;) så da vet du det og hehe ;)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gidde å bry seg?

selvom bilen har pant i den summen, betyr det IKKE at det er lån på den vøtt. jeg har også lån på min. og hva så? det er bare en sikkerhet, fordi vi ikke eier et hus eller leilighet som vi kan sette i pant. bed-knott har sikkert bilen sin på -pappa- fordi han ikke får lån selv. er som regel sånn! se på en ferrari eller lamborghini med norske skilter. er som regel pant i kjøretøyet..det er derfor banken er her, for å finansiere bil, hus, båt, whatever. kan banne på bead-lock ikke EIER en egen leilighet, isåfall ikke uten å ha LÅN på den.evt bor hjemme hos foreldrene sine. la han krangle med seg selv. en eller annen moderator kommer vel å sletter innlegget. :)

 

....onfiredevi

 

Blir ikke LITE provosert av din EKSPERT kommentar....

 

 

Min FAR er død! Fred over hans minne...

 

Har eget gårdsbruk!

Noe du kunne fått med deg om du sjekket litt FØR du skriver lite gjennomtenkte komemntarer

 

Har ikke en eneste betalings anmerkning!

Noe som gjør at jeg KAN få lån... å har lån som alle andre selvsagt...noe som er normalt...

 

 

Når han med Audin driter ut herren med Ford på den måten han gjorde...Så er det lov å glise litt...

å så lenge herren med Audi har vist ett skilt nr, så er det ett meget lett tilgjengelig offentlig dokument, hva han lånte den dagen han kjøpte bilen...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....onfiredevi

 

Blir ikke LITE provosert av din EKSPERT kommentar....

 

 

Min FAR er død! Fred over hans minne...

 

Har eget gårdsbruk!

Noe du kunne fått med deg om du sjekket litt FØR du skriver lite gjennomtenkte komemntarer

 

Har ikke en eneste betalings anmerkning!

Noe som gjør at jeg KAN få lån... å har lån som alle andre selvsagt...noe som er normalt...

 

 

Når han med Audin driter ut herren med Ford på den måten han gjorde...Så er det lov å glise litt...

å så lenge herren med Audi har vist ett skilt nr, så er det ett meget lett tilgjengelig offentlig dokument, hva han lånte den dagen han kjøpte bilen...:D

 

OK beklager det.

Men jeg ser så ekstremt liten hensikt i å slenge så mye dritt til hverandre. hvorfor? hva er hensikten? er ikke folk voksne nok til å la vær? jeg påstår heller ikke at du ikke FÅR lån, men i 98% av tilfellene så har folka lån på mamma eller pappa, og i tillegg skal de slenge dritt til de som har lånet på seg selv.

 

uansett, jeg stopper OT her.

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp tror jeg husker det du som alltid lot audien stå på vente 10 min værgang du parkerte før du slo av motoren hehe :P? stemmer?

men fin volvo :) digger bakpottene dine :)

 

jeg kjører jo rundt i en golf 3 med sveisa badlook og hella lykter nå i hverdagen og helgene ;) så da vet du det og hehe ;)

 

stemmer det, 5 min hvertfall..

kjører ikke du rundt i kebabtralle?

du tenker nok på volvoen til daniel, det er en v70 med doble rør bak. jeg har en hvit s60 .. ;)

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så ikke engang på speedo meter jeg haha :P vet det gikk dobbelt så fort som de andre som var å cruisa på motorveien hehe :)

 

 

ja kjører bmwen ;) på profil bildet :) men til vanlig kjøring så kjører jeg en golf 3.. står på shellen ofte hehe :)

 

zimzim ja det var pen kjøring ikke noe tvil om annet hehe :P

 

 

men som sakt rekker vi et meet til?og få med MASSE folk ikke noe lokale greier :P

 

hva med helgen etter den helgen som kommer nå ? tror nokk snøen kommer om 3-4 uker som blir forbanna trist. så er en liten grunn til å få en good avsluttning av 07 året uten snø :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår