Gå til innhold

Forhandler ikke opplyst om delvis omlakkert Porsche. Hva ville dere gjort?

Ranger emnet


gjohnsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt som blir lagt ut om temaet blir slettet fortløpende..

 

Men jeg har kopiert;

 

Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema

Av Innlegg

Undrende.

Gjest

 

 

 

 

 

 

InnleggSkrevet: 24 September 07, 19:11 Tittel: Trådstenging med bismak? Svar med Sitat

Er det virkelig opp til klubben å bestemme trådstarters eget beste?

Eller er det bare for å skåde Autozentrum? Lurer egentlig på hvorfor klubbstyret er så redd for at saken belyses? Er det fordi dere er fjernstyrt av Autozentrum?

Jeg bare spør. Og det må jo være lov å undre seg?

Må til og med være lov å bli forundret.

Til Toppen

 

Georg J

Porschofil

 

 

Ble Medlem: 21 Mai 2003

Innlegg: 3662

Bosted: Trondheim

 

InnleggSkrevet: 24 September 07, 19:12 Tittel: Svar med Sitat

hehe nå er moderatorene begynt å fjærne sine egene innlegg Laughing

_________________

Porsche. Das auto uber alles

- 86 951 (Snart ferdig og på vei Sørover)

x 88 944 (S2-look)

x 87 944S

Til Toppen

Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Gjest

 

 

 

 

 

 

 

InnleggSkrevet: 24 September 07, 19:22 Tittel: Svar med Sitat

Frode F skriver:

En sak har alltid to sider, også denne. At AZ svar blir stående som siste post i nevnte tråd gir ikke de noe mer rett. Kun mitt forsøk på å stoppe

skyttergravkrigen i dette foraet.

 

Hvorfor er det opp til deg å stoppe dem?

Er det ikke voksne mennesker? Begge er navnegitt.

La oss tro at de kan passe på seg selv,og at de ikke trenger barnepike fra klubbstyret.

Dere taper iallefall ved å velge side på en sånn måte dere/du nå har gjort.

Du fjerner muligheten til en entusiast og Porsche eiere til å belyse sitt problem. Trodde derfor klubben var til jeg. Men det spørs tydeligvis hva og hvem problemet gjelder.

Til Toppen

 

Entusiast

Gjest

 

 

 

 

 

 

InnleggSkrevet: 24 September 07, 19:39 Tittel: Svar med Sitat

Det jeg reagerer mest på med innlegget til AutoZentrum er at de går ut med mitt hele og fulle navn. Mens de selv undertegner med hilsen AutoZentrum uten navn på han som skrev innlegget..Feigt!

Til Toppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTER FAN MEG IKKE TIL Å TRO!!!!!!

 

hadde jeg kjøpt bil til 900k og funnet en FEIL!! ( det er jo FEIL på den )

 

jeg tror jeg hadde spist både selgeren , sjefen , og alle som var inblandet i det drite Levende!

 

du må bare kreve at de ...hmm... nei dettte var litt vanskelig sak for meg... snakk om altfor masse penger...

Lykke til i hvertfall =]

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det blitt sniffet stylinglim, sure sokker og det som værre er ja.... har man kjøpt bil til 900k og ikke er fornøyd så bør forhandler ta bilen tilbake og holde kjeft. er ikke noe å diskutere dette her, Autozentrum er et useriøst firma. skriv til porsche og klag på behandlingen dem gir deg som kunde, så blir det fart i sakene tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat !!

Veldig få lakkerer klarer å lakke slik at lakken blir av samme kvalitet eller bedre enn den orginale lakken. Dette gjelder alle bilmerker (mtp nyere biler).

 

Og ja jeg mener at hvis jeg skal bruke 900.000kr så skal bilen være 300% strøken. Og hvis det er omlakkert høyre forskjerm, støtfanger foran, støtfanger bak, og høyre bakskjerm. Så er bilen ikke strøken på noen måte. I alle fall kosmetisk.

 

Hvis jeg var i samme situasjon så ville jeg ikke kjøpt bilen hvis jeg visste det, hvis jeg ikke fikk en kraftig pris reduksjon.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er konklusjonen på bilen som ble solgt som 100% strøken. Testen ble foretatt i dag kl 0925.

 

"Beskrivelse og vurderinger:

 

Bilen er omlakkert, slipe-riper venstre bakskjerm, Tapekanter høyre forskjerm. Fargeforskjell lakk. Lakk flasser av front og bakfanger."

 

 

Nærmere forklart: NAF mannen forklarte at nærmest hele bilen har vært omlakkert tidligere grunnet lakktykkelse. Venstre bakskjerm har hatt skade, og det har blitt brukt filler. NAF mannen viste meg dype slipemerker på undersiden av lakken rundt hele hjulbuen som jeg tidligere ikke har sett - men ble tydelig når man lyste med lommelykt. Høyre forskjerm har har tape kanter etter maskeringstape og klar nyanseforskjell. NAF påpekte også nyanseforkjeller i lakken der den ble omlakkert for litt over 1 år siden.

 

Det er siste gang jeg kjøper bil uten å ha med en erfaren bilman eller foreviser bilen hos NAF i forkant. Må si at dette er en kostbar lekse for meg og at denne saken går videre i rettsapparatet. Poster resultat når det foreligger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med flere her at du burde ta kontakt med porsche norge eller et annet hovedkontor for å opplyse dem om hvordan du er blitt behandlet.

 

Videre syns jeg du burde gå videre i rettsapparetet, Ta kontakt med naf advokat og forbrukerrådet og hør etter hva de mener om saken.

 

Har autozentrum flere butikker? eller har de bare en? isåfall hvor ligger denne ?

 

Lykke til videre i saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, har lest hele tråden på Pårsje forumet nå, og ser at administratorene desverre er partiske.

 

Når du kjøper en bil, og opprettning\omlakkerte gjennstander ikke blir oppgitt, så er dette ting kjøpslåven krever at skal bli sagt.

 

selvfølgelig er det snakk om en 20 år gammel bil er dette lite relevant, men du har trossalt betalt nesten 900 000 kr for en bil som har gått 36000 km.

 

Har du kontaktet Porsche norge \ Tyskland og forklart saken din?

I en tidligere episode med en Ferrari 355 som ble solgt her i norge av en autorisert forhandler tok Ferrari Italia tilbake bilen pga store mangler og feil som ikke ble opplyst.

 

 

Lykke til.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, har lest hele tråden på Pårsje forumet nå, og ser at administratorene desverre er partiske.

Nei, du har dessverre ikke lest hele tråden på Porsche-forumet. Moderatorene (spesielt Frode F.) har slettet mange innlegg som var kritiske til Autozentrum. I tillegg har flere innlegg som var kritiske til hvordan styret i klubben oppførte seg blitt "borte".

 

De har tilogmed slettet en link til denne tråden på bilforumet.no. De vil nemlig ikke at sine lydige klubbmedlemmer skal lese slikt.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår