HJ-RACING Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Ska kjøpe meg s60r på 240 min. Bake. Har kjøpt meg frame. Hadde tenkt meg en tur til sverige. Til Gøteborg. Noen som veit om noen butikker som selger sånt der? Siter Kjører du ikke volvo hvorfor kjøre bil i de hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Finnes nesten ikke flere av de setta til bra pris... Må nesten dra på en skrot eventuellt.. Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Følg med litt på kjøp/salg forumet til Turboperformanceclub.com og blocket.se. Har sett flere R-bremse deler der tilsalgs. Jeg fikk tak i nytt komplett F/B for ca 1mnd siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Følg med litt på kjøp/salg forumet til Turboperformanceclub.com og blocket.se. Har sett flere R-bremse deler der tilsalgs. Jeg fikk tak i nytt komplett F/B for ca 1mnd siden. Hva er ca. prisen på et slikt sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hva er ca. prisen på et slikt sett? Jeg betalte 8000sek for 4stk skiver og 4stk kalippere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hva er ca. prisen på et slikt sett? jeg har sett komplett foran og bak med skiver og klosser for ca 10 000kr der. brukt selvfølgelig. selv betalte jeg 7000kr for nye skiver, klosser og callippere foran... er bare og følge med Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbrick Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Har 1 sett med kalyptere bak som skal selges. 4000.- Ikke brukt helt nytt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Har 1 sett med kalyptere bak som skal selges. 4000.- Ikke brukt helt nytt:) Er jo dyrt det da, når andre har kjøpt komplett F/B for 8-10000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbrick Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Skal ha litt flaks og komme over sånne sett, men viss man har tålmodighet og kan vente til noe dukker opp. Så kan man spare seg noen kroner. Jeg klarte ikke og vente:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg