Gå til innhold

Prosjekt "rosso diablo"

Ranger emnet


Ken-gti

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann!

 

Gratulerer med ny bil da! Denne skal jeg ha demonstrasjon av når den blir ferdig eu-godkjent. Fin deleliste da, ligger ann til å være en kjpp liten jævel. Blir jette snygg når du får på RS'erera :D

 

Hilsen Trond

 

takker takker:) skal få litt å bryne deg omm mot på rudskogen nå;) hehe.. du har noe mere effekt men..

Sliter med oljelekasjer om dagen, bytta toppdekselpakningen nå, starta og det spruta olje,fant ut att en giver til oljetrykket er sprukket.. får byttet denne imorgen g håper den DA blir tett:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker takker:) skal få litt å bryne deg omm mot på rudskogen nå;) hehe.. du har noe mere effekt men..

Sliter med oljelekasjer om dagen, bytta toppdekselpakningen nå, starta og det spruta olje,fant ut att en giver til oljetrykket er sprukket.. får byttet denne imorgen g håper den DA blir tett:)

Høres bra ut. Gleder meg til å kjempe litt mot golfen. Den bør være giftig på bane :) Men pass deg jeg skal oppgradere fra 316 til værsting e30 325 bremser i vinter :boxing

Lekasje er morro, åssen går det med EU a?

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Gleder meg til å kjempe litt mot golfen. Den bør være giftig på bane :) Men pass deg jeg skal oppgradere fra 316 til værsting e30 325 bremser i vinter :boxing

Lekasje er morro, åssen går det med EU a?

 

Hilsen Trond

 

Bilen er eu godkjent den:) skal skru på ny giver til oljetrykket og koble opp litt xtra instrumenter idag så håper jeg det blir tett samt at bilen går reint:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da behøvde du ikke bytte mengdefordeler (og ev. dyser) for å greie avgasskravene? Jeg regna nemlig med at det skulle la seg gjøre å få justert det som allerede var der innenfor kravene. Det handler bare om å ha tilgang på utstyret. Uten dette blir justering stort sett bare famling i blinde.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da behøvde du ikke bytte mengdefordeler (og ev. dyser) for å greie avgasskravene? Jeg regna nemlig med at det skulle la seg gjøre å få justert det som allerede var der innenfor kravene. Det handler bare om å ha tilgang på utstyret. Uten dette blir justering stort sett bare famling i blinde.

 

bytta dyser til org gti dyser og fikk justert litt, gikk på hengene håret bare så :) men den gikk igjennom:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er den nødt til å gå altfor fett med det "gamle" oppsettet. Dette er da umulig gunstig for å få det til å gå best mulig.

 

den gikk faktisk enda rikere med gti dysene før jeg justere ..

kjører nå med gti dyser, går reinere på bunn, men mangler draget på topp.. så emd porsche dysene vil bilen gå litt mere ujevnt, få for mye bensin, mens på topp vil den få nok.

Men bensin har vi råd til:P:P:P:P:happyhappy:

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår