Gå til innhold

VW Navi, trenger INFO...


VW-Alex

Anbefalte innlegg

Heisann..

Noen her som vet hva som er bak på Orginal Navigasjon i en Passat 02 modell? altså hvilke tilkoblinger som er bak? og hvilke muligheter man har?:)

 

 

jeg kjøpte navi(orginal vw) til min 05 caddy fra ebay, var bare å koble rett på, samme har jeg gjort med en touran, så er nok ikke mere hokus pokus på en passat heller

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
jeg kjøpte navi(orginal vw) til min 05 caddy fra ebay, var bare å koble rett på, samme har jeg gjort med en touran, så er nok ikke mere hokus pokus på en passat heller

 

Hei

Hvor i verden, via eBay, kjøpte du navi'n, og hvordan var det med norske avgifter etc. Tok det lang tid. Kan du linke til der hvor du kjøpte,??, på forhånd takk

 

TerjeP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvor i verden, via eBay, kjøpte du navi'n, og hvordan var det med norske avgifter etc. Tok det lang tid. Kan du linke til der hvor du kjøpte,??, på forhånd takk

 

TerjeP

 

 

kjøpte den gjennom e-bay.de , men den kom fra selger i russland tror jeg det var..

følger med ny navi cd, og antenne, de er jo som regel stjålet...

 

jeg sendte den til en kompis i sverige, så slapp jeg norsk mva.

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte den gjennom e-bay.de , men den kom fra selger i russland tror jeg det var..

følger med ny navi cd, og antenne, de er jo som regel stjålet...

 

jeg sendte den til en kompis i sverige, så slapp jeg norsk mva.

 

Hei

Takker for svar, bor på vestlandet, så det blir langt til Sverige. Men fant dette alternativet:

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13347639&sid=xz3cbaHU_pP990188&WT.svl=Bilde

 

Ser ut som ett godt alternativ.....

 

Mvh

TerjeP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takker for svar, bor på vestlandet, så det blir langt til Sverige. Men fant dette alternativet:

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13347639&sid=xz3cbaHU_pP990188&WT.svl=Bilde

 

Ser ut som ett godt alternativ.....

 

Mvh

TerjeP

 

greit nok det, men ganske dyrt synes jeg, er jo navi til golf 4, koster ca 2000-2500 på ebay...

 

men du får prute...;)

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår