VW-Alex Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Heisann.. Noen her som vet hva som er bak på Orginal Navigasjon i en Passat 02 modell? altså hvilke tilkoblinger som er bak? og hvilke muligheter man har?:) Siter 2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG 2013 Ski-Doo Summit XM 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lexar Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Sjekk denne linken http://vwnavi.com her er det meste om navi!!:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Heisann..Noen her som vet hva som er bak på Orginal Navigasjon i en Passat 02 modell? altså hvilke tilkoblinger som er bak? og hvilke muligheter man har?:) jeg kjøpte navi(orginal vw) til min 05 caddy fra ebay, var bare å koble rett på, samme har jeg gjort med en touran, så er nok ikke mere hokus pokus på en passat heller Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpett2 Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 jeg kjøpte navi(orginal vw) til min 05 caddy fra ebay, var bare å koble rett på, samme har jeg gjort med en touran, så er nok ikke mere hokus pokus på en passat heller Hei Hvor i verden, via eBay, kjøpte du navi'n, og hvordan var det med norske avgifter etc. Tok det lang tid. Kan du linke til der hvor du kjøpte,??, på forhånd takk TerjeP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 HeiHvor i verden, via eBay, kjøpte du navi'n, og hvordan var det med norske avgifter etc. Tok det lang tid. Kan du linke til der hvor du kjøpte,??, på forhånd takk TerjeP kjøpte den gjennom e-bay.de , men den kom fra selger i russland tror jeg det var.. følger med ny navi cd, og antenne, de er jo som regel stjålet... jeg sendte den til en kompis i sverige, så slapp jeg norsk mva. Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpett2 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 kjøpte den gjennom e-bay.de , men den kom fra selger i russland tror jeg det var..følger med ny navi cd, og antenne, de er jo som regel stjålet... jeg sendte den til en kompis i sverige, så slapp jeg norsk mva. Hei Takker for svar, bor på vestlandet, så det blir langt til Sverige. Men fant dette alternativet: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13347639&sid=xz3cbaHU_pP990188&WT.svl=Bilde Ser ut som ett godt alternativ..... Mvh TerjeP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 HeiTakker for svar, bor på vestlandet, så det blir langt til Sverige. Men fant dette alternativet: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13347639&sid=xz3cbaHU_pP990188&WT.svl=Bilde Ser ut som ett godt alternativ..... Mvh TerjeP greit nok det, men ganske dyrt synes jeg, er jo navi til golf 4, koster ca 2000-2500 på ebay... men du får prute...;) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpett2 Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 greit nok det, men ganske dyrt synes jeg, er jo navi til golf 4, koster ca 2000-2500 på ebay... men du får prute...;) Enig, men det påløper frakt og moms, (+ 25%). Legg gjerne ved link fra eBay Ha en fin dag TerjeP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpett2 Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Hei Leste på utenlandsk forum at VW MFD var seine med å oppdatere seg når en kjørte, for de av dere som har erfaring, stemmer det. TOMTOM 910GO, er veldig rask. Har til bud på navi MFD ver D + CD-veksler med kabler for kr:7250 inkl. frakt. Ha en fin dag TerjeP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg