Gå til innhold

Wunderbaum. Hot/Not

Ranger emnet


Rabies

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trikset er å helle sånn duftveske i passasjersetet (så en selv ikke blir våt) også sette på setevarmeren.. DET lukter godt.. kanskje har du flertrinnsbryter på setet også, så kan en velge hvor kraftig lukten skal være.. wb e hot hot i biler som ikke har klasse- men inngår i rånebil kategorien. jo fler jo kulere. men i feks bmw 7serie? NOT!!

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min hadde vel rundt 3-400 stik i frontruta, han hadde ikke lappen på den tiden så da var det jeg som var sjåfør, måtte dytte og flytte litt på denna klumpen vær gang jeg skulle ha litt oversikt.. hehe... åja den satt i en volvo, akkurat som om det var en overraskkelse:P

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot hvis bila er eldre enn 11 år...

 

baum er IKKE hot i en 95 bmw m5 selv om den er over 11 år. det er forbeholdt gammal volvo og sierra stort sett syntes jeg, men hadde jeg hatt en av disse selv skulle det ikke vært wb i den. det lukter fortsatt dritt

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baum er digg.. Spess i min bil. Må nesten ha baumlukt der, da varmeapp. lekker kjølevæske. Fjerner jeg baumlukta, kommer mugglukta frem. :)

 

Det jeg har lurt på, er egentlig hvorfor baumen er forma som et tre. Hvorfor ikke noe annet? Ball, hjul ellernoe? Er vel ikke mange trær det lukter amerikansk av..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår