Gå til innhold

Wunderbaum. Hot/Not

Ranger emnet


Rabies

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men tingen er jo bare det at uansett hvor ryddig du holder bilen, vil den til slutt begynne og lukte gammal bil; da har du valget; kjøp deg en nyere bil, eller peis på med noe godlukt :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har like mye snekkerkunnskaper som en pepsi max-flaske, så det kan jeg ikke utale meg om uten og gjette. Men er det bare jeg som har missforstått når jeg sier at eldre biler har en tendens til og begynne og lukte litt "gammelt" hvis du er noen lunde normalt brukt? :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit hvis man har en gammel bil og bruker de til å friske opp lukta, men det er ike tøft å ha 232459 stk i speilet!

 

Husker jeg hadde det på min første jordebil liksom, men det bli litt for jalla i bruksbilen!

 

Ellers må jeg innrømme det henger en Xcess ved gasspedalene ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg og en kammerat kjørte etter ei merche, på sykkel, og da kjente vi det lukta GODT! Hehe :D

Werry-berry og jordbær er de som lukter garantert best! Var en samling i bilen før, men nå etter oppussing skal den være fri! :) i allefall aldri mer enn 1 og den skal ikke synes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår