Gå til innhold

Når prøvde du en bil for første gang?

Ranger emnet


V394rd

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Av ren interesse så har jeg laget denne tråden. Jeg lurer på hvor gamle dere var når dere prøvde å kjøre bil for første gang. F.eks å parkere en bil trenger ikke å være den lange turen. Men du må ha kjørt bilen ikke bare sittet i den ;P

 

Selv var jeg 14 år og prøvde å parkere en Toyota Hiace. Det var det var ganske morsomt. Så jeg parkerte vel en 10-15 ganger før jeg ble fornøyd:ahahahhaha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-13. skulle lære meg å ikke ta kenguru start, men hadde glemt å ta av handbrekke;) skjønte ingen ting om hvorfor det ikke gikk framover helt til pappa kom løpende pga en syk svilukt:D var forresten på en Suzukli Sj 90 mod;)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt usikker, men trur det var 11-12 år, kjørte mercedes 240 diesel på jorde, som hadde runda 1 000 000km!! den gikk helt til tenna på en drivaksel hadde blitt runde...eller jeg hoppa med den... jeg husker jeg dytta den ned gårdsveien, så sliten har jeg nok aldri vært... hehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det denne tråden ble startet viste alle at d ville bli overdrivelser..

 

Jeg var 5-6 år første gang jeg kjørte traktor, men da måtte jeg ha hjelp fra en kompis til å tråkke ned cluchen for å få start på den. (må ha cluch nede for å kunne få starta den)

 

Bil. Da var jeg vel 10-11 år.. Mammas Bmw 316.

 

Husker vi skulle selge den som russebil og jeg fikk lov til å prøve meg..D første jeg gjorde var å sladde på gårdsplassen og fikk for mye fart og havna på et ny pløyd jorde. Der ble den stående til de som skulle ha den kom. De var ikke så fornøyde over at jeg hadde straffet den.. =)

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår