thklinge Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Igår slutta bilen å skru på lysa når jeg starter bilen. Lysene funker helt fint om jeg vrir "lysbryteren" helt til høyre. Har sjekka sikring 32 (automatiske kjørelys) og den er ikke gåen. Noen andre tips til hvor jeg skal sjekke? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 søk og du vill finne: http://www.bilforumet.no/opel/64618-kjorelysrele-astra.html :) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Jøss, er så lite aktivitet i Astra-delen av forumet at jeg ikke hadde trodd det var noe vits å søke. Så feil kan man ta! Nå er det derimot slik at jeg hører at relèet klikker over noen sekunder etter at motoren er startet. Er det normalt for denne type feil at releet slår over, men det blir ikke lys? Og vil fiksen i tråden du linker til over fikse dette? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ja. bare å pelle ut og lodde punktet. så har du spart 500 kr. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg