Gå til innhold

suge power

Ranger emnet


SStande

Anbefalte innlegg

Autoconsult skaffer dette til deg.

Både innsug, gassere og gasspådrag til en grei pris.

Hadde kanskje gått for 48mm hvis du skal kjøpe nye hvertfall for det er ikke store prisforskjellen å da har du gassere til motor med større volume til seinere hvis det skulle bli aktuelt.

Hilsen Jonas.

 

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk rally.no sine kjøp og salg sider el pm meg for nr og navn epost. thomas nillson "totto" selger selger spjellhus til 16v toppen. Hør med han ang kam og gren rør.Kjøpe min 2,6l 16v av ham ,med spesial råemnes kam innsug kam og GLT eksoskam ,50mm spjellhus ,grovt grenrør.Ommbygget fordeler +++

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoconsult skaffer dette til deg.

Både innsug, gassere og gasspådrag til en grei pris.

Hadde kanskje gått for 48mm hvis du skal kjøpe nye hvertfall for det er ikke store prisforskjellen å da har du gassere til motor med større volume til seinere hvis det skulle bli aktuelt.

 

takk takk:) skal se om jeg finner ut noe der:) må forske litt på det med gasserne,blir nok ikke noe større motor:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk rally.no sine kjøp og salg sider el pm meg for nr og navn epost. thomas nillson "totto" selger selger spjellhus til 16v toppen. Hør med han ang kam og gren rør.Kjøpe min 2,6l 16v av ham ,med spesial råemnes kam innsug kam og GLT eksoskam ,50mm spjellhus ,grovt grenrør.Ommbygget fordeler +++

 

Takk:) nå fikk jeg mye info på en gang:D like hjepsome her hver gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuurbo turbo turbo tuurbooo....whop`s, var ikke her jeg parkerte bilen min:P

 

hehe,blir nok ikke turbo i denne omg. det er bare bruksbilen min som jeg skal ha litt mere fres i:p truetracken er bestillt og er på tur:P morro for å ha:D

 

kommer til å bli turbo på prosjekt 242 da:D er kommet laaaaaangt med rusta:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lån den hær tråden litt.

eg vurder å bygg en passe grom sugemotor på rundt 230-250hk

reng me eg bynn å handel inn dela i næste uka:)

ska lag en egen tråd når eg bynn.

hva hvil jeg komme på i pris sånn ca?

50 tusen?

skal kjøre meg 531 topp og gassera:)

Volvo 745 TD 86mod bruksbil

Bmw e28 518I 85mod bruksbil

Volvo 145 73mod prosjekt

volvo 142 73mod prosjekt

Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår