Gå til innhold

Toyota Corolla 95` Prosjekt

Ranger emnet


Turbodevil

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk du bilen av mammaen din?

 

 

 

Det er jo faen bare JALL og PLASTIKK på denne bilen?:violin:

 

Hmm.. Då tror jeg du skal ta deg en tur å oppsøke din lokale øye lege. eventuelt psykolog!!!

eneste plastiken jeg har er no det som sto på bilen når den rullet ut av frabrikken for 13år siden... Dvs: frontfanger, bakfanger og en liten spoiler.

 

Og hvis du misslikte bilen så sterkt så kan ta med deg traktorene dine å gå en annen plass å slenge drit!!!

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du bilen av mammaen din?

 

 

 

Det er jo faen bare JALL og PLASTIKK på denne bilen?:violin:

 

 

Hahahaha!

 

 

Vil ikke tørre å påstå at det er mye plast og jall på denne bilen, i forhold til en del andre japsater..

 

Og innerst inne er litt plast bedre enn wunderbaum og laksetrapp, eller hür?

 

Men til trådstarter, så må jeg bare si at bilen har kommet seg betraktelig siden du fikk den :) Likte spesielt godt baklyktene. Gudd shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkula,ledlyset inne speedohuset, billig jalla coilovers,corolla racing,blåe ''pynte'' slanger i motorrommet! dette går under plastikk/jall!

 

mer: billige jalla lykter fra e-bay, kanskje den mest råttene sotingen noensinne!

 

takk for meg!

 

Dette støtter jo bare min teori om at du må ta deg en tur til øye legen..

 

Jeg har ingen blå slanger i motorrommet!!! Men pluss ledningen til anlegget blå og ligger i motorrommet..

Coiloverene er du bare misunnelig på, for hvis du skal ha det på volvoen må du lage de selv eller kjøpe sellholm til 20.000kr.

Klistremerkene er fjernet for lenge siden..

Og sotingen (utenom bakruten) er like bra som proff soting fra firma..

 

Men dette skjønner jo sikkert ikke du som er fra "bygda" og digger wunderbaum og laksetrapper....

OG ikke minst... Eiker felger?? Ka oppbrukte felger!!!

:asshole:

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkula,ledlyset inne speedohuset, billig jalla coilovers,corolla racing,blåe ''pynte'' slanger i motorrommet! dette går under plastikk/jall!

 

mer: billige jalla lykter fra e-bay, kanskje den mest råttene sotingen noensinne!

 

takk for meg!

 

Siterer gode gamle viking jeg.. Ser du har fått dette sitatet før

 

Av og til, er det greieste å holde kjeft og la folk tro du er dum.Fremfor å åpne kjeften og fjerne all tvil.

 

 

 

Ser du holder til i Åsane Turbodevil. Kan det være denne jeg så på nestun en gang i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkula,ledlyset inne speedohuset, billig jalla coilovers,corolla racing,blåe ''pynte'' slanger i motorrommet! dette går under plastikk/jall!

 

mer: billige jalla lykter fra e-bay, kanskje den mest råttene sotingen noensinne!

 

takk for meg!

 

skal bli gøy og møte deg mellom lillestrøm og oslo til sommern , ser du en blå og svart "plastik rakket" kan det by på morro ;) :P

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bli gøy og møte deg mellom lillestrøm og oslo til sommern , ser du en blå og svart "plastik rakket" kan det by på morro ;) :P

 

den tok jeg ikke? skal du kjøre fra meg? eller banke dritten ut av meg? for her inne på forumet er min pappa sterkere enn din! alle er jo sterkest å best til å sloss;) så var det du mente må jeg be deg brenne i hælvette!:zzzz:

 

tenk vis alle var så posetive som meg:crazysant:

Da hadde det vært kjedelig på gaza!:D

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rent teknisk sett ville jeg nok tape de fleste slosskamper som har med neve bruk og gjøre :D ( så ærlig er jeg :D ) vil ikke på stå at mine 168cm over bakken er stor og stygg :P men tilgjengjeld så er jeg en veldig lettvekter og det har godt utslag på hastigheten på bilen :P

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at selv om han idioten med volvo ikke har no volsomt mer enn 40 i IQ, vær så snill å ikke hat oss med volvo :)

Er ikke alle som aldri kom lengre enn 14 år.

 

Men, Jeg synes bilen din ble fin, kanskje med unntak av sotinga bak :P Få litt power under panseret og nå så blir det bra:)

 

KOmpressor hadde vært stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår