dopey Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 solgt allycatene?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hvem av de? 6-13 er fortsatt tilsalgs...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 har du girkasse-koden? veldig interessant! Har ikke koden nei. Hvor står den på kassa? Kan se på den til helga da bilen ikke står hjemme hos meg. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 om den er fra G2, er 5-trinns og har stag-overføring (har du overføringa også) så passer den høyst sannsynlig vogna mi, men ett eler annet sted står det noen tall...noter deg alt så sjekker jeg selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 dekk er ankommet også fikk jeg og frøkna plukka rein bilen i dag, dvs dashen er det eneste som er igjen. ikke sett noe voldsomt med rust enn så lenge, så lover jo godt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 skjedd litt i det siste...testet no felger for å få et inntrykk av hvordan de blir på bil, plukka ut rute og dash, begynt skaraping i gulv og funnet litt rust... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 går fremover - laget stolunderstell og gjør "rein" bilen innvendig...litt rust dukker opp, og blir fjernet osv.... litt bilder: tatt en del smårust, som bare er grunna så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 har litt deler til overs - bl.a dørsider og sidepaneler baki. hele og pene med et par sprekker i skinnet - 250,- + frakt disse går for 5k gti breddere til einser - 250,- simons eksos grenrør tilpasset ovennevnte eksos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 stått stille med den røde, da jeg handla meg brukseinser her om dagen...gjort litt med den så den ser representabel ut! høhø...døm selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 ble du sulten :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Har du GTI bredderne enda? Er dem hel? Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 de er pent å pyntelig plassert på bruksdritern... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Jøss, fikk inntrykk ut fra det du skreiv på VACN-forumet at det var skikkelig dårlig plass foran. Men slik det ser ut her vil det jo ikke være all verdens problem å få hjulene relativt bra innunder (i alle fall tilsvarende tildekking som du har bak nå) når du får på senking. Har du spacere foran, eller går felgene klar av bremsene? Det kan hende du må montere en 5mm for å få lagt inn negativ camber (slik at felgbanen går klar av innfestinga mellom hjullagerhus/fjærbein). Må ærlig talt innrømme at den "bedritne bilen" ser riktig så bra ut! Og i likhet med bilene mine ser den sikkert best ut når den er i bevegelse;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 etter litt lek med camber'n etter senk er det nok mulig å nærme seg optimalt stuk, men for å lette jobben (og kanskje slippe å skeivslite et dekk i sesongen) vurderer jeg å få på gummi på 7" erne...med ET 6 vil det bygge rimelig optimalt, selvom jeg foretrekker like felger foran å bak...det er noe mindre kant på 7".. felgene går på kusehåret klar av kalippern :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Man kjører da ikke med ulikt felgdesign foran og bakangry2 . En ting er at 7" har mindre kant, men det verste er at eikene har annen fasong. Litt skeive dekk er bare til å leve med. Det viktigste er at spissinga stemmer. Da kan man kjøre med rimelig negativ camber uten at det blir nevneverdig skeiv slitasje (med mindre du kjører mye langturer. Det er vel ikke så langt fra "den restituerte Harrybyen" til "tettstedet i Vestfold" at det skulle by på nevneverdige problemer;)). Hvilken dekkdim endte du opp med? 195/55? Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg