Gå til innhold

drifts temperatur på motor

Ranger emnet


dirtyharry

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

noen som vet hvor denne giveren er?

har lest i boken. der står det i bak kant av topplokket.. står det skal vere to en til instument og greier og en til viften.. men i min bil er det bare en der.. men er en giver på radiatoren helt nede i bunn og.. hvilke skifter jeg? hehe.. kansje bare koble fra den på radiator og se om viften stopper da?

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns bilen min bruker lang tid på å bli varm.. kjører i 20 min ca og da ligger den på 70 grader.. er ikke dette litt lavt?

noen som kan se hva tempen er etter 20 min normal kjøring..

:)

 

Har samme problem med min bil jeg.

Har kjørt diagnose med vag-com, men finner ingen feil. burde det ikke komme en feilmelding på termostaten om den er gåen?

97 A4 1.8 TQ AEB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du får feil melding på termostaten da den bare er en mekanisk ventil .. på min bil er det viften som starter med en gang jeg starter motoren ssom er feilen.. nå må jeg bare finne tem.bryteren som styrer viften.. men skifter termostat i samme sleng.. så er jeg sikker.. :)

vag.com ? har du det selv eller vert inne på et verksted?

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du får feil melding på termostaten da den bare er en mekanisk ventil .. på min bil er det viften som starter med en gang jeg starter motoren ssom er feilen.. nå må jeg bare finne tem.bryteren som styrer viften.. men skifter termostat i samme sleng.. så er jeg sikker.. :)

vag.com ? har du det selv eller vert inne på et verksted?

 

har vag-com selv ja. har spart meg mange tusenlapper allerede det :)

97 A4 1.8 TQ AEB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår