matros72 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Katalysatorn på min 2,3e quatro 92 mod har løsna,å ligger å tetter av og til.Vist jeg tar den ned å fjærner innmaten i den,vil jeg da få effekttap?Eller blir d ingen forskjell? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Du merker nok ingenting fra eller til. Så lenge du ikke har lambda som står etter katalysatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffaen Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Katalysatorn på min 2,3e quatro 92 mod har løsna,å ligger å tetter av og til.Vist jeg tar den ned å fjærner innmaten i den,vil jeg da få effekttap?Eller blir d ingen forskjell? det var gjort på min 2,8 da jeg kjøpte den eneste eg merket på den var at det var litt mer støy av bilen når eg ga på! på en måte litt knattrende lyd om eg skal si d slik! er no ikke så dyrt om du kjøper brukt fra en hugger eventuelt tror eg betalte 2500kr for begge to til min Siter mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod (Solgt) Audi S6 2.2Turbo RS2 Nissan Leaf (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Du få bedre respons på høyere turtall (5000+). En tom katalysator kan også muligens avgi en litt metallisk lyd. Vil anbefale deg å erstatte den med strake rør, for optimal lyd :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 En tom katalysator vil garantert avgi en stygg og ekkel metallisk lyd. Vil anbefale deg å erstatte den med strake rør, for optimal lyd :) Rettet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg