Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for min Vectra??

Ranger emnet


Carzone Vectra

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå muligens (med stor sorg) selge min vectra b.

Dette er fordi jeg har fått et sykt bra tilbud av min svigerfar på hans 1999 Audi A6 Avant 2,5 TDI Quattro m/ 6 trinns manuell kasse.

 

Så det jeg lurer på er følgende...

 

Hvor mye kan jeg forlange for min Vectra B 2.0 16v CD 1996?

 

Info på bilen er:

 

Rieger front og hekk sparklet inn.

CSR skjørter

18" med nye dekk

Angel eyes

sota baklykter

sota blinkys

Proff sota ruter rundt hele.

H&R dempere og fjører(35/55)

mm

 

Siden det er CD utgaven er det kjørekomputer, Air Condition, Traction Control, Takluke osv.

 

Bilen har nå rullet 203000km. Vannpumpe og registerreim ble byttet på 195000km.

Har også byttet en del foringer og støttestag, så bilen er så god som ny etter min mening.

 

Så hva mener dere? Slenger ut et par bilder...

 

a>

 

a>

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

40 - 50 000 kr hvis du får solgt den til en som er ute etter rånebil. Eventuelt kan du plukke av stylingen og bilen er salgbar til hvem som helst. Stylingen kan du da selge separat.

 

Når det gjelder Audi 2,5 tdi, har den 180 hk motor? Er kamakselene byttet? Det er en 40 000 kroners reparasjon, og det må garantert gjøres før eller senere.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har allerede noen som vil gi mer en det...

Listeprisen var i sommer på 80000,-.

Blir ikke å plukke av noe som helst siden fangere og slikt er sparklet inn.

 

ikke 180hk... 110kw. noe som utgir ca 150hk hvis jeg ikke tar feil. Her er alle servicer fulgt. og bilen skal i itilegg gås over engang til før og hvis jeg skal kjøpe den. Og siden jeg får den til halvparten av prisen disse går for er jeg fornøyd.

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

går ikke ann at listeprisen på din var 80 i sommer når min er på 50? min er ett år nyere og har bare rullet 170. Listeprisen går jo bare etter årsmodell, km og utstyr:P pluss at diesel motoren er listet høyere :P

 

Uansett så var det jo en fin bil, spørs jo hva du kan klare å lure ut av en ungdom :P

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ikke ann at listeprisen på din var 80 i sommer når min er på 50? min er ett år nyere og har bare rullet 170. Listeprisen går jo bare etter årsmodell, km og utstyr:P pluss at diesel motoren er listet høyere :P

 

Uansett så var det jo en fin bil, spørs jo hva du kan klare å lure ut av en ungdom :P

 

Sjekket det på listepris.as. Mulig det er feil, men er ihvertfall det jeg fikk vite. Samme uansett, er ikke sikkert jeg selger. har fått en bedre betalt jobb så jeg kommer nok til å beholde denne og oppgradere mere...

 

mange av 1.8l går for 50 lapper så da burde jeg klare å få mer... men men samme det.:happyhappy:

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår