Gå til innhold

Goførti`s 93 245, polis edition... Nå 245 Turbo.

Ranger emnet


goførti

Anbefalte innlegg

  • Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du lakkere de grå listene nederst på dørene osv svarte? Anbefales ihvertfall. Gjør mye for helhetsinntrykket.

Fin bil!:volvopower:

 

ja, har hverfall jævla lyst til det, men ser for meg at det må mye maskering til... det beste hadde vært å fjerna dem, bygd om til gammel front, med snutepanser, og lakka hele bilen svart! bare den bakerste plasten som skulle få stådd igjen.

 

takktakk:) den hvite bilen din er nydelig! men jeg vil se flere bilder av den! har ikke du helhvite baklys?? lyst til å selge???

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vasket bilen i dag:

 

DSC00439.jpg

å ja, jeg må snart lakke grillen på nytt!

 

DSC00441.jpg

å jeg må ta en forstillingskont. dere ser camberen på forhjula på bilde hvis dere ser godt etter...

 

så var jeg å kjørte på litt folk i går på en vei som jeg har vært MANGE ganger før på, men er længe siden sist nå. fartsgrensa der er 30, og det jeg ikke viste var at det er blitt fartsdumper der!!! sånne høye å! å der kom jeg i 80-90km.t (øde plass) så når jeg var 10 meter fra dumpen så jeg den, da var det for sent til å bremse, så det var bare å ha den farta over den, det ble et greit smell, å så fløy jeg LANGT!!! landingen var faktisk ikke så værst... men det gikk faktisk bra med bilen! til og med med kappafjærer som er tadd mye av! eneste som sjedde var at eksosanlegget fikk seg et kakk, så er blitt litt frieksos.

men det mest utrolige var at fjærene ikke ramla ut av skålene sine! så kappafjærer er ikke så jævli som jeg hadde trodd...

så nå har jeg bevist for meg selv at toførrn tåler mye juling uten at det skjer noe som helst... det værste var kansje at det ble mye rot i bilen av hoppet.. (vektløshet;))

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..det værste var kansje at det ble mye rot i bilen av hoppet.. (vektløshet;))

Lol:D

Gjorde noe lignende med min volvo full av flyttelass en gang. Den hybelkomfyren jeg hadde med er det et under at fortsatt virker.

 

Hadde ikke egentlig tenkt å selge baklysa mine nei. Men http://www.swedishcarparts.com har. send mail og spør. Billig og god service. Har usa-lys også. Får vel ta litt flere bilder av bilen min ja, -og takk forresten!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol:D

Gjorde noe lignende med min volvo full av flyttelass en gang. Den hybelkomfyren jeg hadde med er det et under at fortsatt virker.

 

Hadde ikke egentlig tenkt å selge baklysa mine nei. Men http://www.swedishcarparts.com har. send mail og spør. Billig og god service. Har usa-lys også. Får vel ta litt flere bilder av bilen min ja, -og takk forresten!:)

 

hahahaha:D

ja, kansje jeg skal sende en mail og høre.

ja lag deg en liten bildetråd om "mjølner";)

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår