Gå til innhold

Goførti`s 93 245, polis edition... Nå 245 Turbo.

Ranger emnet


goførti

Anbefalte innlegg

vært en tragisk dag i dag...

 

broren til en kompis av meg omkom i en motorsykkel-ulykke i går kveld, å i dag omkom en bekjent av meg i en fronkollisjon med en lastebil på tur til skolen, dama hans og en kompis av meg satt på, begge ble skadd men klarte seg...

 

Ekstremt trist det dærre. :( Får vont i meg hver dag jeg kjører forbi ulykkesstedet på tur til jobb...

 

Ellers så må jeg si at bilen din kommer seg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag lakket jeg vindus hviskerne hvite:

DSC00345.jpg

 

DSC00346.jpg

 

nå begynner utseende på bilen å bli slik jeg vil ha det, mangler bare spredere å noen hvite felger... mulig jeg har fått tak i eiker felger her oppe, så hva kan man ta for nesten strøkne eikerfelger, bare et usynlig lite hakk?? dette er vist av de felgene som tåler litt og ikke blir kantete etter kort tid...

er ganske dårlige dekk på de, såe en 4000kansje??

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytta bakre tettering i går:

 

DSC00349.jpg

 

girkassen bortevekk:

DSC00350.jpg

 

en ganske ren å pen m47, men en drøm er at det hadde stått getrag på den:D

DSC00351.jpg

 

så var jeg å spant sleng ut av en rundkjøring, så hørte jeg et smell når kontraen kom, å bilen ble sykt myk, årsak:

DSC00352.jpg

kan si at kjøreegenskapene er "interesange" uten stabstag foran og bak, det har aldri vært stabstag på denne bak, så det må jeg få tak i....

 

DSC00348.jpg

 

så et bilde en kompis tok for en stund siden av langførr klubben på bygda..:

 

DSC00353.jpg

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har nok ikke det, men den suger allikavell, får "stutsende" bakasling av den, dvs. når du kjører i ett hull i "grei" fart så hopper akslingen lenge etterpå... dermed ikke noe særlig veigrep, men fjærene bak er også steinharde på denne bilen, ikke særlig komfortabel...

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår