OleC Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Denne herlige bilen ble min for kr 5000. den skal senkes 95 foran og 80 bak. i tillegg kommer det på et stykk meget pene 8*13 felger. type Smoor. Gled dere til sommeren... Tar gjerne imot tips for forbedringer... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Vi glær oss:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 bare fortsett og oppdater du så blir det bra dette. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hvor i allverden får man tak i en Einser GTI for 5000 kroner???? Hold oss oppdatert med masse bilder og tekst...!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hold den mest mulig orginal. Kanskje litt Chrom rundt omkring! :) Men, ikke noe RS-fanger eller noe :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Nei nei, få på 90 fangere fra Golf 2... fiks selv eller evt. kjøp ferdig-tilpasset.... ser nice ut! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Jonte Hold den mest mulig orginal. Kanskje litt Chrom rundt omkring! :) Men, ikke noe RS-fanger eller noe :) blir dessverre ikke noe krom... har en einser mentor i en mann med navn Andi Eines. han har på virket meg mye... passer ikke med krom på denne bilen. den skal være svart og hvit... skulle gjerne fjærnet svenske krommen. noen som melder seg fri villig til å fjerne den.... her er bilde av felgene mine... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by OleC blir dessverre ikke noe krom... har en einser mentor i en mann med navn Andi Eines. han har på virket meg mye... passer ikke med krom på denne bilen. den skal være svart og hvit... skulle gjerne fjærnet svenske krommen. noen som melder seg fri villig til å fjerne den.... her er bilde av felgene mine... Pene felger :) chrom ville kansje blitt litt rart på en hvit golf.. lykke til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by OleC blir dessverre ikke noe krom... har en einser mentor i en mann med navn Andi Eines. han har på virket meg mye... passer ikke med krom på denne bilen. den skal være svart og hvit... skulle gjerne fjærnet svenske krommen. noen som melder seg fri villig til å fjerne den.... her er bilde av felgene mine... Andie Eins er manges einser-mentor;) Den karen vet hva han skravler om! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by OleC Denne herlige bilen ble min for kr 5000. den skal senkes 95 foran og 80 bak. i tillegg kommer det på et stykk meget pene 8*13 felger. type Smoor. Gled dere til sommeren... Tar gjerne imot tips for forbedringer... jeg trodde 14' felger var minimum på 1'er gti jeg.. er allefall standard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Går fint med 8x13 på en I GTI, har selv kjørt på det og det passet akkurat på bremsene!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Kult prosjekt. Mye på gang rundt om nå altså. Kan bli spennende neste sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 tøft prosjekt!gleder meg til å se bilder av "forvandlingen"...:) Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 tenkt noe på fargevalg ? eller skal den være hvit.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Kid-A Andie Eins er manges einser-mentor;) Den karen vet hva han skravler om! Ja, han er en god 1er kollega. Det er synd han ikke er aktiv her :( Det er vel best å ikke henge sammen med elevene sine (Tenker da på TEENs'ene han jobber med til daglig) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg