Gå til innhold

EmilHetty`s Volvo 245

Ranger emnet


emilhetty

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så volvoen din her om dagen;D bare husk og pass på, er en Hau med Idioter på tofte også, noen derfra som var på vei til og slepe bilen min på henger for et par dager sia.!

Bare missunnelige vett fordi dem kjører bimmer

Tim Bjerkelund

 

Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt)

Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så volvoen din her om dagen;D bare husk og pass på, er en Hau med Idioter på tofte også, noen derfra som var på vei til og slepe bilen min på henger for et par dager sia.!

Bare missunnelige vett fordi dem kjører bimmer

Hvor er det du så den da? :)

 

Var på paintball med jobben om onsdagen, så var det grass der vi parkerte og liten oppoverbakke opp, også hadde det regna. Så måtte spinne litt for å komme opp:

DSC00119.jpg

 

4 splitter nye 0280150558 dyser:

DSC00126-1.jpg

 

DSC00127-1.jpg

Dem skal gi 435cc/min ved 3 bar, mens s60r dysene har 359cc/min ved 3 bar.

Så dem er større enn s60r dysene også er dem høy ohms som s60r dysene.

 

I morra skal jeg hente meg 531 topp, så får se om jeg rekker å slenge ut noen bilder av den før jeg drar hjem til leiligheten min.

Driver av å vurderer om jeg skal skaffe meg en veteran 242 eller 245 som jeg kunne putta motorn i, også bygd den som skikkelig bane bil. Men det får tiden vise hva jeg gjør, det går ihvertfall sakte men sikkert framover med motorn :D

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Så den sto på Murgården, Det er vel der du bor? Går på skole rett over taket ditt, så ser rett ned i taket på volvoen din;)

Har ikke sett den langs veien enda da.! Men det er vel fordi jeg holder til i holmsbu.:)

Jepp er der jeg bor ;)

 

Går på ungdomsskolen du eller? Hvis det, så hadde du ikke giddi å stikki opp på taket for å hente flye mitt da?

Jeg og en kamerat handla sånne små jævla fly her om dagen, jeg fikk kjørt i 2 min eller noe før mitt havna på taket.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd noe her da? noen updates å komme med?

Nei skjedd lite i det siste.

 

etter mine beregninger skal s60r dysene gi 413cc ved 3bar

Dem skal gi ca 465cc/min ved 3,8 bar som di fleste kjører på.

Når jeg regna det ned til 3 bar så kom jeg til 367,1cc/min.

Men er jo ett fett da, skal ikke bruke s60r dysene uansett jeg, var mer bare for å bevise at det går ann å få tak i andre dyser enn s60r som er like billige hvis ikke billigere, og som faktisk gir mer.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Åssen lys er det du har?

Venstre siden er det Xenon og høyre siden er det vanlig halogen.

 

Tok bilde av bilen på parkeringa der jeg bor fra jobben her om dagen:

DSC00133-1.jpg

 

Det blei så mye stress med å få tak i 531 topp, så jeg kjøpte like så godt en hel bil som det satt 531 topp på motorn på.

Tror det er en fx motor, så er mest sansynlig en vx eller vx3 kam og, det var også sentrallås, el vinduer og el speil på bilen som jeg skal ha over på min.

Bilder av vraket:

DSC00134-1.jpg

 

DSC00135-1.jpg

 

DSC00136-1.jpg

 

DSC00138-1.jpg

 

DSC00140-1.jpg

 

Har fått 940 manifoilen min nå og, for den er vel fra 940?

DSC00143-1.jpg

 

DSC00144-1.jpg

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår