chrizz_g Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Med andre ord, så er det ikke 240 lykter, men 260 lykter. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Jeg snakka med en på radicast i vinter en gang, og da sa han at de kanskje kom til å lage en serie av 264 baklysa utover høsten. Vi får se hva som skjer. Evt maile og mase litt. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Rart med falminga av disse 260 lyktene.Har liggene to sånne der den ene er falma og hvit og den andre er orange..surt Ser litt teit ut med to forskjellige. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Med andre ord, så er det ikke 240 lykter, men 260 lykter. nei jeg vet de, har heller ikke sagt at det var 240 lykter jeg da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg snakka med en på radicast i vinter en gang, og da sa han at de kanskje kom til å lage en serie av 264 baklysa utover høsten. Vi får se hva som skjer. Evt maile og mase litt. ja da får jeg vel mase på de jeg og da:p begynner vel å bli en go del som skulle hatt slike lykter da..!!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Rart med falminga av disse 260 lyktene.Har liggene to sånne der den ene er falma og hvit og den andre er orange..surtSer litt teit ut med to forskjellige. ja jeg vet:S selge??:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 ja jeg vet:S selge??:D:D Trur ikke det,har planer om og kanksje bruke dem på 76moden. Det som ser ut og være lettest er vel og få den hvite orange igjen på et vis.Vet ikke noen smarte måter og få av det orange en ved hjelp av tidens tann:) Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 det hadde jeg gjort å viss jeg var deg. litt synn for meg men:p hmm,det er ikke lett å få den hvite orange igjenn heller da. kanskje med orange sotespray?? men det vil kanskje se uprofft ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 eg har og ei falma,å ei i orange !! DRITT D ! bytte eine glasset powerbyvolvo ??d er mitt høgre som er falma !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Noen som har mast mer på Radicast? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 eg har og ei falma,å ei i orange !! DRITT D ! bytte eine glasset powerbyvolvo ??d er mitt høgre som er falma !! Tja huske ikke hvordan side som er falma. Men kan vel ta det på pm sånn at man ikke ødelegger tråden. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Noen som har mast mer på Radicast? ja jeg maser som f... på radicast.. alt de sier er bare at de har tenkt å komme med de.. vil ikke si noen datoangry2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Jaja, godt jeg ikke har det travelt da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg