holsv1 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hei, Jeg har en Audi 80 1987... Den skal ha vert bytta motor på, men jeg vet ikke hvor stor den er.... Det eneste som står på den er dette nummeret: 026103370 Noen som vet hvordan jeg kan finne det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 ta bilde av den og sleng opp her så kansje noen audi spesialister kjenner den igjen:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Har du ikke vognkort på bilen da? Står iallefall motorvolum der... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Har du ikke vognkort på bilen da? Står iallefall motorvolum der... Det står jo ikke i vognkortet om motoren er byttet... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hm... leste jaggu feil gitt. men se på blokka på ene siden. der skal det stå 1.6 1.8 osv.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Det står jo ikke i vognkortet om motoren er byttet... Ehh jo. Hvis man bytter motor til en annen type, så er det en vesentlig modifikasjon som må godkjennes. Når det er gjort får man nytt vognkort. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Ehh jo. Hvis man bytter motor til en annen type, så er det en vesentlig modifikasjon som må godkjennes. Når det er gjort får man nytt vognkort. Jaha, det hr jeg aldri sett, bare at det bytter effekt men det kan jo være så mangt.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det mangler noe på nummeret ditt. ID er stemplet inn rett ved fordeler. Det skal begynne på feks: NE, RU, DS,NE,DZ,MU,PV,RU,PM eller lignende foran et nummer. Hvis du gir meg de to første tegnene, så skal jeg fortelle det jeg vet om motoren din. (Slagvolum, drivstoffsystem, tenningssystem osvosv.) Hvis du ikke finner de to tegnene, så prøv å få lasta opp 3-4 bilder av den... skal ta det på rimelig strak arm. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg