Hazardio Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Vel. etter mye streifing på autodb. fant jeg endelig bilen jeg ville ha (å ha råd til) Dette er da førstebilen. og lappen kommer rullende inn i april =P Håper virkelig at jeg får bil ut av den. Bilen er en 1987 moddel, men ble impotert (imponert:P) fra tyskland i 1998. ombygd til en 2,2 turbo. Ellers har bilen fått skrevet inn 195/60 R15 FELG 7x15 H2 ET42 + Godkjent med F+S senkefjører s 065 oh 065 foran. som står i vognkortet. Engine spec: Motortype KG 2,2 liter 180? hk Planer framover: Ta ut motoren. Male oppblokka sølv. pluss shine opp innsug å toppdeksel. Heise inn ''ny'' motor overhale understell Ta det som er av rust. Trekke om setene Legge opp anlegg Sette på nytt eksosanlegg!.. (noen tips?) BILDER! :) Oppdate 18/08-07 Vel. Demonteringen har begynt for fult. en prosjekttråd er jo ingenting uten bilder. så enjoy :) Her er arbeidskrybba=P and ze rezt of ze picturez Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Gratulerer med TQ:D er bilen godkjent med den motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazardio Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Gratulerer med TQ:D er bilen godkjent med den motoren? Nei, dessverre er den ikke godkjent med motoren :/. Er ikke helt sikker på hvor mye arbeid som må til for å få den godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Ang.godkjenning på 10VT så vet jeg ikke. Men ved en søknad til BT så trengs jo papirer på alt av deler som er bytta, hva de kommer fra og hva de tåler osv... Og hva som evt. er gjort av bremse oppgradering og stabstag+++ for og tåle den økte effekten. Men Turbo, femmer og quattro er moro på vinteren!!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg