Gå til innhold

Drift GP - Lånke Motorsenter - 2. september

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

banner_R4_468.jpg

 

Søndag 2. september blir det nok en gang drifting på Lånke Motorsenter ved Stjørdal, nord for Trondheim. Drift GP inviterer til driftingløp for både Club og Pro.

 

Generell info

Banen på Lånke er i ferd med å bli et av landets mest populære baneanlegg for drifting. Kupert terreng og oversiktelig trasé betyr svært publikumsvennlig kjøring.

 

Traséen vil være den samme som på Drift Battle i mai. Det vil si at man starter nede på det laveste området på banen og kjører mot den normale kjøreretningen og inn på "roadracing-banen". Denne traséen byr på heftig action og masse røyk!

 

Det vil også bli kjørt trening og løp for Club. Det betyr at du kan prøve drifting med den bilen du har, uavhengig av om du har veltebur. Du trenger heller ikke skilt/prøveskilt for å delta i Club. Alt du trenger er en bil som er i god teknisk stand.

 

Aktiviteter

Lørdag kveld blir det grilling og live musikk for de som ønsker å overnatte på banen. Dog med forbehold om at været tillater det.

 

Søndag vil det i tillegg til mye heftig action på banen vil det også bli satt opp en bane for radiostyrt drifting hvor det vil bli avholdt en liten konkurranse. Her er det bare å ta med bil og møte opp. Det jobbes med å få til salg av ferdige biler, samt muligheten til å prøve demobiler.

 

Priser

Inngang for publikum er kr. 200,- pr. person (barn under 12 år gratis). Publikum har fri adgang til både publikumsplasser og depot. Parkering er gratis.

 

Deltakere som er påmeldt innen 31. august har gratis adgang. Kjøringen er også gratis. Deltakere som ikke har gyldig årslisens må imidlertid løse en engangslisens á kr. 250,-

 

Tidsskjema

07.00: Portene åpner

07.30 - 09.00: Innsjekk og teknisk kontroll

08.00: Førermøte

08.30 - 11.30: Trening

11.30 - 12.00: Lunsj

12.00 - 14.00: Kvalifisering

14.00: Finaler

16.00: Premieutdeling

 

Påmelding

Påmelding gjøres via vårt online påmeldingsskjema. Påmeldingsfrist er fredag 31. august kl. 24.00. Alle deltakere må melde seg på i forkant, uansett klasse.

 

Opplev en actionfyllt dag for hele familien med kjøring hele dagen. Ta turen til Lånke den 2. september!

 

Se også http://www.driftgp.no

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

(G)jønngjedda) mi (Jerngjedda) er ikke spesielt bra egnet til slike turer i den tilstanden den er i nå, men hvis du holder bil spleiser jeg gjerne på bensin.

 

 

Ta deg en tur :)

Skal nok oppover å prøve å få tatt noen biler jeg også. Må vel bruken en Soarer på turen, så man kommer i stemningen da!! :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er tilgangen for folk som er interessert i å få noen gode videosnutter eller bilder?

 

Kan vel settes under kategorien halvproff innen film/video og kunne gjerne tenkt meg noe bra råmateriale som jeg kan pusle med i tiden framover.

 

Om arrangør vil ha kopi av ferdig produkt, råfilm eller annet så kan det ordnes (ta kontakt via pm).

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er tilgangen for folk som er interessert i å få noen gode videosnutter eller bilder?

 

Kan vel settes under kategorien halvproff innen film/video og kunne gjerne tenkt meg noe bra råmateriale som jeg kan pusle med i tiden framover.

 

Om arrangør vil ha kopi av ferdig produkt, råfilm eller annet så kan det ordnes (ta kontakt via pm).

 

Ikke noe problem det. Send inn skjema for akkreditering som ligger på http://www.driftgp.no, så ordner det seg :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår