Gå til innhold

Drift GP - Lånke Motorsenter - 2. september

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Ingen klager fra meg i allefall.. Været kan man ikke gjære så mye med desverre. Gutta kjørte jo bra de :) Ikke enkelt å kjøre prikfritt når banen lå under vann enkelte steder, og tilnærmet tør andre plasser.

 

Håper på bedre vær neste gang da!!

 

PS!! Bilder kommer!! ;)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja var vel endel som ikke noen kan gjøre nå med. som vær å ujavn bane. så var det jo sønndag å da er jo kanskje mange litt redusert å ikke møter..

 

dem som kjørte hadde det sikker velldig hyggelig lell dem. sattse på bedre oppmøte nesste gang.. Denne helga hadde vel også treff i stor deler av norge, mange har kanskje dratt dit å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner disse kara bedre enn meg?

 

Kunne tenkt meg fullt navn på de 3 første.

Det jeg har så langt er:

 

1. John Gunnar (gulars?) ett-eller-anna

2. Stian (No drift, no fun)

3. Nicolai Voss

 

Om noen klarer å hoste opp etternavnene i løpet av kvelden så hadde det vært utrolig fint da jeg skal levere fra meg noen klipp og resultatliste i morgen, dvs at jeg må brenne ut klipp og info i løpet av kvelden/natta.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å vær så negativ 'a Robert. Det var ikke en eneste traktor og se. De fleste av de var vel minst så gromme som din. Det var vel 2 stk. Skyline R32, 1 stk 200sx S14, 1 stk S13 Silvia og 6 stk S13 hvorav en med S15 front. Ikke akkurat din gjennomsnittelige jordebil! Sløyfa som brukes til drifting er ujevn, men ikke understellsvoldtekt overhodet...

 

Været tatt i betraktning så er da ikke 10 biler så ille heller? Er vel omtrent det samme oppmøtet som på de andre løpene som har vært der oppe i år. Litt dårlig med publikum i forhold til Drift Battle i mai, men med 11 grader og regn så må jeg bare ta av meg hatten til de snaut 100 menneskene som møtte opp på banen i dag.

 

Til de som ble skuffet må vi bare beklage, men dersom man bare så 5-6 biler så kom var man nok ikke veldig tidlig oppe. Standarden på kjøringen var heller ikke det spor dårligere enn på tidligere løp, tatt i betraktning det heller uforutsigbare underlaget :)

 

Så vi er egentlig nokså fornøyde. Det viktigste nå var å komme i gang igjen etter sommerferien og få fokus på nye arrangementer. For publikum har jeg full forståelse for at dette ikke var årets høydepunkt, men for førere og arrangører var det en kjempehyggelig dag med fokus på det som er viktig: Mye kjøring!

 

Fredrik

 

døh, nå må du lese hva jeg skrev. jeg skrev ikke noe om min, nevnte ikkeno om HVEM som kjørte!

 

jeg lurte på hvem som FRIVILLIG vil kjøre på den banen!

 

fordi den ikke gjør noe annet enn å ødlegge bila. så rull ned på hormonpillene søten:hide

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner disse kara bedre enn meg?

 

Kunne tenkt meg fullt navn på de 3 første.

Det jeg har så langt er:

 

1. John Gunnar (gulars?) ett-eller-anna

2. Stian (No drift, no fun)

3. Nicolai Voss

 

Om noen klarer å hoste opp etternavnene i løpet av kvelden så hadde det vært utrolig fint da jeg skal levere fra meg noen klipp og resultatliste i morgen, dvs at jeg må brenne ut klipp og info i løpet av kvelden/natta.

 

 

 

Send meg mail/msn på danielhansen87@hot... så kan jeg hjelpe deg med noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som whiner over dårlig med biler osv: DET ER LÅNKE! men til de som tør å bruke bilene istedet for å la de stå i garasjen å bli dulla med, så skal dere ha tusen takk for at dere lager ett himla show for oss som møter opp! Det skal dere ha, syns det er morro å se på drifting uansett jeg!

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner disse kara bedre enn meg?

 

Kunne tenkt meg fullt navn på de 3 første.

Det jeg har så langt er:

 

1. John Gunnar (gulars?) ett-eller-anna

2. Stian (No drift, no fun)

3. Nicolai Voss

 

Om noen klarer å hoste opp etternavnene i løpet av kvelden så hadde det vært utrolig fint da jeg skal levere fra meg noen klipp og resultatliste i morgen, dvs at jeg må brenne ut klipp og info i løpet av kvelden/natta.

stian halsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh fy faen, etter å ha sett klippet kunne jeg sagt med en gang at jeg ALDRI kunne kjørt der. først og fremst pga lav bil, andre er at den er en smule for stiv for slikt! rudskogen for meg er som å kjøre på grusvei.

jeg må rette deg litt der, overgangene er litt penere en filmen vises, drit morsom og krevende bane og kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh fy faen, etter å ha sett klippet kunne jeg sagt med en gang at jeg ALDRI kunne kjørt der. først og fremst pga lav bil, andre er at den er en smule for stiv for slikt! rudskogen for meg er som å kjøre på grusvei.

 

Lånke er litt for krevende for deg tror jeg. Best at du holder deg til Rudskogen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår