Gå til innhold

turbo kit fra usa

Ranger emnet


knoff

Anbefalte innlegg

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-109&Category_Code=VVWTK

 

fant dette her, må vel være ganske billig spør du meg?

 

1950 USD = 11256.18 NOK

 

noen her som veit om noen filmer med corrado turbo med ca 220 hk??

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i kontakt med di igår, og får det ferdig levert på min dør for rett i overkant av 12500..

 

mye ladetrykk kjører du med a? og hvor mye kan man lade før ting å tenning ikke holder følge

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med chippen som følger med og riktig satt opp, kan du vel lade omkring 1,1 bar

 

Kan være greit å skifte rådelager om det ikke er gjort enda.

 

 

nja.. klart det kan jo være lurt, men er jo absolutt ikke noe man må gjøre. jeg er mer skeptisk på topp pakning osv.. tror nok jeg kjøper en forsterka en å arp bolter med det samme..

 

 

hvilken effekt snakker vi om på 1.1 bar tro??

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. klart det kan jo være lurt, men er jo absolutt ikke noe man må gjøre. jeg er mer skeptisk på topp pakning osv.. tror nok jeg kjøper en forsterka en å arp bolter med det samme..

 

 

hvilken effekt snakker vi om på 1.1 bar tro??

 

Mange som kjører over 1,5 bar med orginal pakningen og 16v turbo (350 hk + på veiva). Er stålpakning orginalt da. Orginal boltene holder ganske langt.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i kontakt med di igår, og får det ferdig levert på min dør for rett i overkant av 12500..

 

mye ladetrykk kjører du med a? og hvor mye kan man lade før ting å tenning ikke holder følge

 

Ikke glem mva og gebyrer :)

Er oppe i 16k da, men fremdeles grei pris.

ATP sender ikke som gave eller med mindre verdi har jeg erfart en del ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem mva og gebyrer :)

Er oppe i 16k da, men fremdeles grei pris.

ATP sender ikke som gave eller med mindre verdi har jeg erfart en del ganger.

 

 

skulle sende det som gave :)

 

12500 å no var "final price delivered at your door."

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gaver kan ikke ha en verdi over 1000kr. Enhver toller forstår at pakken din koster over 1000kr ;O)

 

Mvh

 

for no tull.. for det første så er det en liten del av pakkene som faktisk blir sjekka, å om di blir sjekka så er det ikke dermed sagt di gjør noe med det,

 

å gjør di noe med det, så kan di ikke si noe på det når kvitering på en lav sum foreligger med i forsendelsen.

 

har handla for over 30tusen fra utlandet siste måneder fordelt på 5 pakker, å 1 av di blei sjekka innhold i. lå med en fiktiv kvitering å blei sendt ut tollfritt! var deler for 1547 komma no dollar.

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på forumet så er det faktisk mange som har endt opp med noe langt inni postkassa. Hvis raten din er 1/5 så har du vært fryktelig heldig. Du kan ende opp med på så dyre pakker å måtte betalt moms + straffe moms og bli annmeldt til politiet for dokumentforfalskning. Så hva du velger å gjøre er opp til deg, men man skal ikke anbefalt folk å gjøre det. Har kjøpt turboer m.m og jeg har en rate på 5/8 det siste året. En annen ting er når hvis du skriver ned verdien fra 3000$ til 500$. Hvis pakken blir borte eller skadet så ender du opp med 500$...

 

Tollere ser faktisk på varen kontra kvitteringen. Har fått krav om å dokumentere verdien selv fra tollen pga deres vurdering var mye høyere enn vedlagt papirer

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår