Gå til innhold

Min Toyota Supra

Ranger emnet


Kenth

Anbefalte innlegg

Nytt medlem, med ny innkjøpt 1993 Toyota Supra MT5 NA

Selv med rattet på høyre side, så er jeg meget fornøyd med bilen.

Bilen har rullet 99.000km nå..

 

Jeg har overhode null peiling på Supra, og Toyota sjenerelt... Så ønsker masse tilbakemeldinger!!

 

Først og fremst er jeg meget interisert å skaffe meg ei frontleppa under fangeren, siden denne mangler. Mangler også netting i åpningen på fangeren.

 

Jeg har heller ikke helt bestemt meg ang felgene mine, så hvis noen har noen kule felger som er int i å bytte, så ta kontakt:)

 

Så vidt jeg vet er bilen ganske orginal bortsett fra justerbart senkesett og 18" felgene.

 

Med bilen fulgte en hel masse papirer, deribland et godkjennings papir fra Dekra som vistnok var kjekt å ha ifølge han jeg kjøpte den av..

Bilen har vært inne hos biltilsynet 2 ganger. Først ble lysene ombygd, dette er nå godkjent. Og vognkortet er blitt oversatt ifra Japansk til engelsk. Nå har jeg en feil/mangel lapp ifra biltilsynet om at jeg mangler dokumentasjon for motoreffekt. Det er det eneste som sår på skrivet derfra..

Vil dette si at den er klar for reg om jeg benker bilen da eller? Og betale engangsavgiften da selvfølgelig...

 

Slenger med et bilde fra salgsannonsen da jeg ikke har rukket å tatt bilde selv enda, men det kommer!

 

Ønsker somsakt masse kommenterer og gjerne formeninger om hvor mye bilen kan være verdt.

 

Mvh Kenth

 

imgp0054uq9.jpg

Shot with PENTAX Optio L20 at 2007-08-09

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte du ble stoppa av purken her om dagen. :coplight Ville de sitte på en runde? :race

 

Dekra er vel det alternative TÜV papiret eller åssen jeg skal si det. Står om det på Japan Auto. Men siden disse visstnok ikke er gyldige lengre er det kanskje like greit å ikke prate på Dekra all den tid du er så nære hvite skilter? :)

Hvilken avdeling har du vært hos med bilen? Er vel samme hvem du benker hos bare du får et passe hyggelig tall?

 

Ourom Auto hjelper deg sikkert med det meste styling og shit mot litt penger.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. her var det skjedd litt siden sist ;P

 

Jeg har nok ikke kappkjørt mot noen med supraen nei :)

 

Gidder ikke legge ut bilder på dette useriøse forumet her lengre.. hehe.

Litt for mange bråkjekke fjortisser her kanskje?

 

Men bilder er lakt ut på ts-ogn forumet.

 

Til deg Lunna`n : http://www.ts-ogn.no. :-)

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår