Haansi Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Fløtte sørover hahahE sjøl utfløtta Tromsøværing hehe Hahaha :D Uansett, Chrome-speilkapper passer fint hvis du har andre chrome-detaljer på bilen :) Har du børstet alu. rundt, ville jeg gått for det :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Grattis med flott kjerre ;) Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 grattulerer med ny å flott bil:) men styr unna crommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Grattis med flott B6=)) Blir bra med matt speilhus, mye finere enn chrome :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Tråden er jo 2 år gammel :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Tråden er jo 2 år gammel :wonder: Hehehe ja vist faen, bedre sent enn aldri ;) Wooiiiii Edit: Ble det matt speilhus eller, har du B6`en ennå eller?? Heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hehe..første man blir blind på er øya ;) Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg