selbekk Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Vet dette ikke er direkte Corrado relatert (eller?), men siden dette er det eneste forumet jeg egentlig henger på, kan jeg jo se om det er noen smarte mennesker her. Det jeg lurte på var hydrauliske dempere og hvor lovlige de er i Norge? Driver og ser på en bil med hydrauliske dempere fra USA, og har tenkt til å importere den. Er en veteranbil (les: lowrider), og jeg vil gjerne ha den på norske skilter. Vet det er endel biler med luftoppheng, er det så mye mer umulig å få den godkjent med hydraulisk understell? På forhånd takk Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Skal du ha en bil med hydrauliske dempere, kjøp deg en Citroen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 dolk, jeg spurte ikke etter smarte kommentarer, jeg spurte om noen faktisk visste noe. tro meg, dette er ingen banebil. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Vet dette ikke er direkte Corrado relatert (eller?), men siden dette er det eneste forumet jeg egentlig henger på, kan jeg jo se om det er noen smarte mennesker her. Det jeg lurte på var hydrauliske dempere og hvor lovlige de er i Norge? Driver og ser på en bil med hydrauliske dempere fra USA, og har tenkt til å importere den. Er en veteranbil (les: lowrider), og jeg vil gjerne ha den på norske skilter. Vet det er endel biler med luftoppheng, er det så mye mer umulig å få den godkjent med hydraulisk understell? På forhånd takk Godkjent over dammen, og veteran. Glatt igjennom i Norge, Kan jeg spørre om åssen bil? O.T Selbekk fra H-h.no? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 jiggah, riktig :-) ser på en 62 eller 63 impala... kanskje 64 hvis jeg får tak i den... se etter den på forsiden av kingsize neste år... ;-) rollin down tha street in my six foh Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berge89 Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Hydraulikk blir ikke godkjent i norge pga. at det ikke har noensom helst dempe-funksjon, bilen er heeelt stiv, derimot, luft er det mulig å få godkjent, siden luft kan komprimeres og dermed har en dempefunksjon.. Siter Ekte mannfolk kjører BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 4 år siden forige innlegg.... Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Det går fint an å bygge hydraulikk med dempe og fjæringsfunksjon, man trenger noen akkumulatorer i serie med demperne bare, MB og Citroén har jo greid det i 60 år. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg