Gå til innhold

omlakkering med candy farge med flake(glitter)prisklasse?

Ranger emnet


maxhp

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke kjøpe fra Tyskland. Får baselakk og klarlakk til en rimelig penge. Mener jeg ga 750 for 1 liter base og 1,5 liter klarlakk.... Tror det er litt å spare der ja.

 

Men klart skal du ha skikkelig lakkering koster det penger. Hjemmejobb blir greit nok men proffarbeid er å foretrekke. Min mening ihvertfall!!

 

//Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du ikke får noe som helst rabatt, så koster det ca 950kr for en liter base med klarlakk i norge her også. Så det er ikke noe problem å ordne seg en rimelig avtale her heller. Og hvis man i tillegg kjøper candy i pulverform, får man en j***** billig og syk lakk her til lands også!

Vinterstylingen er montert.. ;)

Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule skjønnheten min er lakkert med gul base farge, så gul candy, så rosa & camelon flakes :D Kostet meg totalt 4000 kroner for 3liter gul base farge, 1liter grunning, 5 liter tynner, 1 liter herder, 3 poser gul candy pigment, en boks camelon flakes og en boks rosa flakes, 2 lier klarlakk, 4 liter klar base :D 3000 og ette eller annet, så runder av til 4000 :) Tror dette er ca det jeg handlet. Føler jeg har glemt av noe... men det stemmer sikkert :)

This is the way bitches ride!

 

http://www.effektlakk.no

 

Våler 23-25 mai!!!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule skjønnheten min er lakkert med gul base farge, så gul candy, så rosa & camelon flakes :D Kostet meg totalt 4000 kroner for 3liter gul base farge, 1liter grunning, 5 liter tynner, 1 liter herder, 3 poser gul candy pigment, en boks camelon flakes og en boks rosa flakes, 2 lier klarlakk, 4 liter klar base :D 3000 og ette eller annet, så runder av til 4000 :) Tror dette er ca det jeg handlet. Føler jeg har glemt av noe... men det stemmer sikkert :)

 

Hvilket lakkmerke er dette da ? siden det er så å si gratis

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...

 

Det som til sist er problemet her,,,er jo at ALLE får forskjellige priser, kjøper forskjellige merker og har forskjellige avtaler...

Å... vi har ett landsproblem, da de med tilknytning til tettstedene , oftest har lettere for å kunne shoppe litt rundt etter bra pris og forskjellige lakktyper og levrandører....

 

Men skal en handle HoC så koster det endel kroner...

 

Vet ikke åssen kvaliteten er nå fortiden, men i ganmedager, så ble det ett problem at noen candyfarger blei bleika veldig fort...

om det hat med "billig" å gjøre vet jeg ikke... men er jo lov med litt obsobs...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt av ppg, har 40% rabatt på det. Kamelon, candy og pearl er pigment lakk. ALTSÅ PULVER I POSER DU TILSETTER I KLAR BASE! klar base fra ppg. men pulveret er fra en annen leverandør. Skjønner du nå hva jeg mener????

 

At det kommer som pulver som kan blandes i binderen og i klarlakker er jo ikke noe nytt, har vært slik i siden Candy og Pearl kom det,men nå er jo pearl vanlige mixefarger i et mixeanlegg også da, og du får det også ferdig som lakk, og alle som har fargeskiftende lakk i sitt sortimang, kjøper råvarene fra samme produsenten, Flex Products mener jeg å huske at firmaet heter, men det kan jo hende at PPG kjøper Kamelon, Candy og Pearl konsentrat fra HOK og selger videre, men PPG har ingen lakk som heter Kamelon, det er kun HOK som har

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du sier, men det jeg sier er at pulveret ikke er fra en slik leverandør. Ikke noe HOK eller ppg eller noe slikt. Det er ei hjemmeside`s eget merke. Og det funker som bare juling. Jeg har det på bilen min, ei venninde, en kompis og samboeren har det også. Fargene er kanon fine til en insane billig penge, og alle de som skal lakkere, send meg pm og jeg skal skaffe varer til dere BILLIG! bare dere betaler porto til hvor i verden dere bor. Og selvfølgelig for varene=)

This is the way bitches ride!

 

http://www.effektlakk.no

 

Våler 23-25 mai!!!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår