Gå til innhold

Min bil! Audi S2 Coupe

Ranger emnet


Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har ikke link til detta? Aldri vært på e-bay, skummelt utpå der :P

 

Tja, jeg fant da noe her..

 

1985 Audi brochure 80, 90, Coupe, Sport Quattro etc - eBay (item 270228409681 end time Apr-23-08 12:39:41 PDT)

 

Litt ymse her:

Audi 90 Brochure, Parts Accessories, eBay Motors items on eBay.com

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du selge de gamle lyktene? kjøper dem gjerne

 

Det som var planen,men jeg har brukt opp igjen høydejusteringen fra de gamle på de nye. Så den følger evt ikke med..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var planen,men jeg har brukt opp igjen høydejusteringen fra de gamle på de nye. Så den følger evt ikke med..

 

det gjør ikke noe, hvor mye ska du ha for dem? legger ut telefonnummeret mitt så kan du ringe meg om du vil:D 45607369

Åååå, det var seks HØØØYRE ja!

 

Audi 90 Quattro 20v Prosjekt

Volvo 240 GL Bilcross

Hanomag Henschel F25 Russebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan vel oppdatere med og si at bilen står på hjula igjen, montert senk og ny chip, foringer og gir,motor og diff fester må jeg vente litt med, da jeg vil rette bulken og lakkere før det skal monteres.

Bilen ladet nå fint 1,3-1,5 ca noe rundt det..

Men helt mongo og kjøre pga hjulvinkler :p

Også må jeg justere høyden litt mer ned bak, samt at jeg vurderer og prøve spacer foran og bak for og se hvordan det blir,synes hjula er litt langt inn. Så får se ann litt hva som skjer og hva jeg gjør :)

 

Gleder meg mer og mer til og få igjen lappen nå gitt :p

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, en slik vinge ja. Men når jeg ser den vakfra så blir den kanskje litt for voldsom eller? Fra siden så er den kanon fin med vinge på.

 

Nja, sikkert greit.. men da må man nesten ha reste og evo stylingen også.. og den vil jeg ikke ha.. så blir ingen vinge.. har ikke bruk for den heller.. :p

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, værste dobbelthakan Ørjan :P

 

bilen ble good med linselykter må jeg si, Mennhe bestilte du show skilt her om dagen eller?

 

Også må du holde deg unna politiet, maktsjuke de vettu. :jail:

 

hehe.. er ikke lenge igjen til jeg må passe meg igjen.. jepp jeg bestillte det. Får de vel i posten i morra eller tirsdag vil jeg tro :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår