Gå til innhold

Min bil! Audi S2 Coupe

Ranger emnet


Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

Da vettu har det skjedd bitte litt her!

 

Linselykter er "bestillt" og er hos meg om ikke så altfor lenge.

Til disse skal jeg da ha xenon, så blir vel til og bestille det etterhvert..

 

Skal ha ny clutch, og tenker da på og kjøpe noe litt bedre enn orginalt, 034 selger spec clutcher og disse har ikke så ille pris,men hvem av de skal jeg ha? hmm..

 

Var og hentet bakfanger i Moss på torsdag, så skal av med den gamle, rette bulk og lakkere bil og fanger..

 

Senk,topplager,foringer, og alu,fester til motor,gir og diff skal monteres de nærmeste ukene..

Silikon slanger skal bestilles, også ny chip skal vel inn,samt bensintrykk regulator kanskje.. er på utkikk etter en alrigth catchtank..

 

Litt bilder fra min og Ronnys lille roadtrip til Moss:

 

Først bilde av bilen vi brukte, Kia Sportage.. skikkelig råskinn av en bil...

DSC01501.jpg

DSC01502.jpg

 

Bilen er full av advarsel skilt, noen litt artigere enn andre.

roadtrip_0212.jpg

roadtrip_0211.jpg

Den beste av de alle ;)

roadtrip_0208.jpg

 

Vi hadde GPS, men ikke noe feste til den,siden vi lånte denne fra en annen bil.. Og la den stå på dashbordet og sli frem og tilbake orket vi ikke.. så stoppet på Statoil på Minnesund for frokost og innkjøp av gaffateip!

Her er reslultatet :p

roadtrip_0215.jpg

roadtrip_0214.jpg

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fortsetter her:

 

 

Bensin V.S Diesel

Like dyrt nesten jo :o

roadtrip_0222.jpg

 

Drikke på plass, jula varte til litt over påske gitt.

roadtrip_0210.jpg

 

Gutta boys på tur:

roadtrip_0236.jpg

 

Bilde av fanger`n har jeg ikke fått tatt enda :p

men det vil komme..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og knipsa litt bilder nå av fanger`n og bilen der`n står og venter!

fanger7-1.jpg

fanger6-1.jpg

fanger2-1.jpg

Liten sprekk som må fikses:

fanger-1.jpg

 

Også står bilen min og bare venter :p

s2garasje2-1.jpg

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte dekk julebrusen? Eller har du lagra noen kasser siden jul? :P

Ble jo en helt annen bil med linselyktene, virkelig verdt innvesteringa. :)

 

1CAM9AIGD.jpg

 

vs

 

linse2.jpg

 

 

haha, har igjen fra jula som var :p

Det blir en helt annen bil med linselykter! Neste med lyktene blir vel og montere xenon,men gjøre ferdig resten av bilen først :p

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, har igjen fra jula som var :p

Det blir en helt annen bil med linselykter! Neste med lyktene blir vel og montere xenon,men gjøre ferdig resten av bilen først :p

 

hehe...fan ¨å da :P hvis je legger på en 100-lapp på lyktene så får je med ei flaske julebrus right? :P

JApp! Nå har bilen endelig øyer å sjå med..stikker innom snart!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...fan ¨å da :P hvis je legger på en 100-lapp på lyktene så får je med ei flaske julebrus right? :P

JApp! Nå har bilen endelig øyer å sjå med..stikker innom snart!

 

haha! :p

da må du forte deg, for har igjen bare 1.stk flaske og den står her og venter på og bli åpnet,den skal jeg prøve og spare til i kveld ;)

 

Jepp,endelig fikk den øyer,stakkars bilen sett uklart hele livet sitt, og nå først fikk den linser så den så!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. brukt litt penger i natt jeg :p

satt og surfet og fant ut at nå skulle jeg kikke på ebay.. og der fant jeg jo noe jeg hadde lyst på..

Først så søkte jeg bare på Audi S2 og der dukket denne opp:

Orginal Audi S2 brosjyre :) Kan være morsomt og ha i fremtiden ;)

74_1.JPG

 

Så trykket jeg på og vise flere treff, da fant jeg denne:

7fa3_1.JPG

f20e_1.JPG

989d_1.JPG

 

 

Fant ut at jeg hadde igjen penger på paypal`n min så jeg trykket kjøp nå og kjøpe begge deler :p

Hvorfor ikke tenkte jeg, impulsive kjøp er de beste :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen, få på noe H&R justerbart, finere felger, lakker ryggelysa røde og RS2 speil -så er det en drømmebil :)

 

H&R justerbart er på vei til og bli montert, fornøyd med RS6 felga igrunn, skal ikke lakkere lykter.. det er harry.. kjøper heller nytt.. tja RS2 speil.. hmmm.. det må jeg se ann, har ikke tenkt på det.

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul brosjyre! :) HAr dem til Audi 90 også eller?

 

hmm.. skal du ikke se bort ifra.. hadde ganske mye rart han duden.. den er til og med sendt allerede :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår