Gå til innhold

Min bil! Audi S2 Coupe

Ranger emnet


Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Skjedd litt her igjen.. Fått rettet bulken,men lakkering får jeg ikke tett med det første :( Dessverre blir dette ikke gjort før etter Våler treffet til VACN,pga sykkmeldt lakkerer.. Orker ikke betale dobbelt så mye hos en annen når jeg har fått en pris av noen. :p

Slikt får man ikke gjort noe med.

 

Ellers så har jeg fått xenon kit :)

 

Bilde av ferdig rettet bakskjerm:

DSC01601.jpg

 

Xenon kit`s:

DSC01604.jpg

 

Neste på listen er vel og få på plass foringer,gir,motor og diff fester fra 034, ta en forstillings kontroll,justere lys og få godkjent senk.

Så blir det og skru mer ned og få på plass xenon.. Sånn ca noe slikt hvertfall..

 

 

Lappen er også i boks igjen :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Da vettu er det vel på tide med en oppdatering her.. Bakfanger`n er ferdig,skal monters i dag.. fått igjen bilen etter foring bytte, mangler bare småtteri nå så blir det bra i understellet ;)

 

MEN, så flaks som jeg har klarte jeg og kantkjøre 2 felger i dag, var en bil som holdt på og ta fronten og siden på bilen min så jeg la meg mot høyre for og slippe og treffe på han i mobil tlf i den store bilen hans.. Så 2 av felgene er skikkelig stygge og se på nå.. Også håper jeg ikke dette gikk utover hjulvinkler da alt skal være justert innenfor mål osv.. Dro ikke til noen sider før eller etter kantkjøringen hvertfall.. skal se og sjekke litt senere idag.. Irriterende..

 

Så da skal jeg ha nye felger til våren,men hva? noen som har noen tips? 17" passer meg fint, siden jeg har det i vognkortet allerede.. men 18" går kanskje også..

 

Bilder kommer :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnssykt fin bil!

 

Hvor mye ga du for xenon kitene? og fra hvor? :)

 

Takk for det og der er du ja :p

Sett deg i byen ;)

hmm.. husker ikke helt prisen,men via en på VACN forumet som heter Tom Are Andresen, fine prisen til medlemmer :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt uflaks med bilen din du ojran! :/

Hva med compomotive felger? (Mange som har det men!)

BBS LM -replicaer er heller ikke dumt. :P

Og avus-felger i 18" er ikke stygt.

 

 

Usikker på hva jeg skal ha av felger, tror noe hvitt hadde blitt kult sånn egentlig.. men hva?

avus-felger? åssen ser de ut da?

BBS LM er kult,men det har noen kompiser så da vil ikke jeg ha det :p

 

Tips og bilder av felger mottas med takk :D

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår