Gå til innhold

Min bil! Audi S2 Coupe

Ranger emnet


Ørjan Eriksen

Anbefalte innlegg

Har hatt bilen i 1 uke og er stor fornøyd!

Videre planer får jeg komme tilbake til :p

 

Bilen er en 1991 modell Audi S2 Coupe Quattro som har gått 190.000

3B Motor som er chippet og kat. fjernet yter vel litt over ca 270-280hk.

Det er 17" RS6 felger på sommer og 17" Wolfrace på vinter. Hvite blinklys i fanger og på siden.

Skinn interiør og alt elektrisk av vinduer,til og med elektriske vipperuter bak, og el-takluke,samt speil. Klima og kjørekomputer med cruisekontroll, oppvarmet nøkkellås, varmeseter i begge foran, skipose osv osv. Den har alt utstyr de kom med.

 

Bilen er ca 99% strøken, da noen steinsprut og andre små riper har gjort sitt. Bilen ble nylakkert i orginal farge. (Blue pearl, LY5Z) høsten 2006 da forrige eier tok den inn fra sverige. Masse nytt i understell av slitedeler og det medfulgte service hefte. Ett av de beste eksemplarene jeg har sett. Forrige eier var veldig nøye med bilen og tok veldig godt vare på den. Det har også de forrige gjort.

 

Siden bilen var ny i Tyskland (usikker på om det er 1 eller 2 der.) Har den vært innom Sverige (2. eiere der) 2 i norge da jeg er den andre.

 

 

 

Noen bilder tatt av forrige eier. :)

 

IMG_1438.jpg

IMG_1464.jpg

IMG_1465.jpg

IMG_1463.jpg

 

Vinter felger:

IMG_1415.jpg

 

Interiør:

IMG_1435.jpg

Picture20010.jpg

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Importert ? Syns jeg har sett denne på Mobile.de (det bildet med det flyet i bakgrunnen husker jeg..)

 

Pen bil.. men litt mere info om bilen hadde vært fint.

 

Ekstra utstyr, km stand, standen på bilen, osv osv :)

 

Gratulerer med ny bil :D

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Importert ? Syns jeg har sett denne på Mobile.de (det bildet med det flyet i bakgrunnen husker jeg..)

 

Pen bil.. men litt mere info om bilen hadde vært fint.

 

Ekstra utstyr, km stand, standen på bilen, osv osv :)

 

Gratulerer med ny bil :D

 

jeg kjøpte bilen i tr.heim,men den er importert i fjor høst.

Første tråden er oppdatert nå og der står det mer info nå :)

 

Takk så mye for det :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer fremover:

Ny bakpotte

Nye S2 emblemer

Mild soting av alle ruter

RS2 linselykter (kjøpes gjerne hvis noen selger)

Senk

Mulig nye felger

Utbytting av stereo da jeg har alt liggende klart.

 

Mulig det er mer også,men kommer ikke på mer i farten.

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tid for en liten oppdatering.

 

Har fått gjort litt småtteri med bilen..Sotet alle ruter unntatt frontrute (40% film) Ny bakpotte er montert, nytt emblem foran, bak er på vei til meg i posten. Nye gulvsmatter er bestilt.

Nye motor,gir og diff fester ligger og venter på meg i garasjen.

Så neste på listen blir og bestille coilovers og nye foringer.

Så blir det vel noen bremser også etterhvert.

 

Motor, gir og diff fester:

image-upload-33-732790.jpg

 

Bilder av soting: (litt stort bilde)

helg%20111.JPG

 

Eksosen:

eksos.jpg

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent med sotinga! Kjøpt på bilxtra og lagt på sjøl ell? :fatality:

 

hehe..men hvor ble det gjort, hvem, og pris? :)

 

ABM Reklame (Gaute), penger? :p Betaler ikke med kameler i norge vettu.

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår