momo Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg fant en bruksanvisning her, fra Turbo Smarts hjemmesider. http://www.turbosmart.com.au/index.php?s=file_download&id=18 får du ikke åpnet trenger du acrobat reader. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Dårlig måte å regulere turbotrykk på. Lett for å få peaker på ladetrykket. Har prøvd diverse versjoner av den typen ventil, og resulterer uten unntak i at ladetrykket slenger oppom 1.2bar for å legge seg på 1bar og synker sakte. alacocaina Ventiler av "grainger" type med kule og fjær skal være noe mer stabile. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Boost controlleren funker som bare juling nå:) Får til å stille trykket akkurat slik jeg vil ha det:) Det ble behagelige 0,8 bar nå istede for 1,5 slik jeg laddet igår når jeg prøve å koble den anderledes.. takk for tips til hvordan jeg skulle koble den!!:) Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Boost controlleren funker som bare juling nå:)Får til å stille trykket akkurat slik jeg vil ha det:) Det ble behagelige 0,8 bar nå istede for 1,5 slik jeg laddet igår når jeg prøve å koble den anderledes.. takk for tips til hvordan jeg skulle koble den!!:) Hvordan koblet du den da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hvordan koblet du den da? :) jeg koblet den slik som Sveiin og Momo foreslo på side 1 Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg