Gå til innhold

Gt ratt

Ranger emnet


thomasd

Anbefalte innlegg

Skal du ha det orginale gt rattet ifra 242 gt så har jeg det. Men det er ikke så veldig spennende ratt egentlig. Det er som et servo ratt og se til, bare det står gt der hvor det står volvo på de andre rattene. Men momo Har lagd en haug av forskjellige ratt for volvo, roma,r-sport, palm beach... Dette er mye tøffere ratt og er levert orginalt til volvo. Vet at volvo fremdeles skaffer palm beach... produsert av momo. Om du ikke får takk i nav, så skaffer torshov bilrekvesita momo nav. mvh stian tlf 40065549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt GT-ratt i alle bilene jeg har hatt (ca 20) og har hatt med endel av dem innom EU-kontroller. ALdri fått klage en eneste gang pga att jeg ikke har hatt godkjent ratt.

Det er noe de som tar EU-kontroller ike bryr seg om, sålenge rattet er i den stand det skal være. Er sjelden att remediene som følger med GT-rattet til tuta funker, så jeg har somregel også gitt f... i å koble opp tuta. Det får man bare en 1'r feil på. (Det vil si att det er eierens ansvar å fikse det, men dte kreves ingen etterkontroll)

R-sport rattet er absolutt det fineste orginale GT-rattet syns jeg, men det finnes da så mange andre ratt på markedet så.... :-) Jeg kan anbefale ratt av semska skinn på det sterkeste. Om sommeren brenner man seg ikke på det om det har stått i sola litt, og om vinteren blir det heller ikke kaldt. :-)

Kjempebra grip er det også. I 144'n min har jeg OMP Corsica. Det bygger 9cm og er av semska skinn. (Kollevold)

Veldig godt fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med tuta er da som regel en smal sak og fikse, er som regel brud i ledning eller dårlig kontakt mellom kontaktpunktene, ratt/rattstamme... Syns det er meget mye trivligre og kjøre en bil der alt funker... Men det er jo min mening... I de fire bilene jeg har, har jeg en med r-sport ratt, 2 med roma og en med momo competition... Er alle gode ratt og kjøre med. Har nylig vært på bt og godkjent en bil med roma rattet og det var inget problem. mvh stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har r-sport rattet, å det glei fint gjennom kontrollen, er sikkert fordi det står volvo på det...

 

De sa ingenting om Sabelt-rattet mitt hverken på Biltilsynet når jeg godkjente senkesettet, eller på EU kontrollen.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du var på bt for og godkjenne senkesett så skal de kunn se på senkesettet... Men en eu skulle egentlig gitt deg mangellap... Godt det finnes hyggelige folk!

 

b.t. i Bergen går over hele bilen om du viser den for senking elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b.t. i Bergen går over hele bilen om du viser den for senking elns.

 

God sort:P

 

Her så løfta han opp bak og fremme, Var jo forspenn med tanke på at jeg har Bilstein CS, så ikke noe stort mer, røska litt i hjulan:) Godkjente også Felger/ Dekk. Dim:D

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår