Mortenlight Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by remster men jeg har orginalt ratt med rally stoler. det passer ikke. jeg vil ha sports ratt Da anbefaler jeg å kjøpe et ratt av noen andre. For jeg har kapret det rattet alt. Med mindre prisen er skikkelig FET... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 hei, har du fått solgt 90 fangeren ? vil også ha rattet ditt med nav og senke settet. Mvh Ole H. Larsen ole-h@fyll.net Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Fanger og motor er solgt, resten er tilgjengelig. Nesten komplett bil i deler. Ingen som vil ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Trenger solskjerm på høyre siden... er det grilllist på bilen? Trenger det også. Også bagasjeromslåsen på luka viss den er i orden... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Nå har jeg 1000 views, så nå fortjener jeg å være på toppen av lista igjen. Har fortsatt de fleste delene intakt, skal ta bilder og putte de ut i noen egne tråder snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 grillist til 2lykter har du det? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by mwb grillist til 2lykter har du det? Nei, har til 4 lykter, (i dårlig forfatning.) mangler noen skrue hull. og lakken bobler. (billig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Frontseksjon, grill, lykter, grillist nedre er interessant! 90 fanger var dessverre solgt!? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Har du girkasse? Isåfall, mye skal du ha for den? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Laaars Har du girkasse? Isåfall, mye skal du ha for den? Originally posted by Mortenlight Har en litt kollisjonsskadet golf. 90hk 1986 Grå. Påkjørt i hekken. Selger deler/"komplett" "vrak" Bilen er komplett bortsett fra at den mangler bakskjerm og med skader på karosseri og bakluke Motor, Girkasse og clutch mangler Mangler en ekstra lykt foran. (knust) (Fjærnlys) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Ja, det står der ja, men jeg synes jeg så at han solgte motoren her... Men det er kanskje noe han har lagt på fordi han har solgt det? Jaja... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 har du speedometer og turteller consolet? Isåfall, hvordan er tilstanden? pris? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Precious, Har pm'et deg. Jonte: takk for at du passer på sidene mine mens jeg sover... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Tror du ikke det da, noen f**** folk har lånt med seg hjula mine, og stereoen. Så en oppfordring til deg som har gjort det: (regner med at du er her og titter????) Lever det tilbake. To av fire dekk er punktert, fire av fire alu felger er stygge og mangler masse lakk. en av to forsterkere er defekt Så det fikk du til bra! Flott jobbet. Resten av det du stjal skulle jeg tro at jeg dreper for, for det har jeg lagt litt arbeid i. Og noen tips har det blitt alt. Og når du skrur av hjula til noen, så spander på litt ved under bilen så den ikke blir liggende rett nedpå asfalten. Selv om man er slem og stjeler, trenger man ikke å være en KØDD. Takk skal du ha. PS. Noen som har vinterdekk på felg til golf to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Defa 500 alarmen.. Den er vel solgt for lengs??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg