KristianG Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 I dag har vært en finfin dag! (Sånn bortsett fra at jeg skal ha skriftlig eksamen i engelsk i morgen da..) Har fått to pakker i posten.. Bilder: Nye baklykter, satt på de "nye" felgene og så har jeg også tatt et bilde av ventilhettene jeg kjøpte. Macrofunksjonen som jeg ikke har er bra.. Bilen er høy, og jeg venter kun på neste lønning slik at jeg kan kjøpe senkesett.. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinungK Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Uheldigvis hadde de ikke baklyktene på lager, men framlyktene blir nå sendte.kr 1490,- inkludert frakt koster det fra TMTuning, og på norsk bildelsenter koster de samme lyktene kr 3137. Er dette for BEGGE lyktene? Selges alt i par? Eller enkeltvis? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Klart det selges i par. Bruker du å kjøpe en og en sokk? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Klart det selges i par. Bruker du å kjøpe en og en sokk? Det kunne jeg faktisk tenkt meg. Irriterer meg OFTE over at jeg ikke finner mer enn 1 sokk igjen fra et par. Så kunne fint tenkt meg å kunne kjøpe de enkeltvis! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Du venter bare til du finner to ensomme sokker, så kjøper du ett sokkepar til - og vips; så har du to komplette par! Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Fikk en pakke i posten i dag.. Noen som ser noe kult? :) Har forøvrig ikke skiftet på andre siden, siden jeg da sliter med å få låst bilen. :p Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Coilovers er bestilt og blir sendt på mandag. Gleder meg! Skal se om jeg får sendt stefaren min for å kjøpte füller i morgen, slik at jeg for gjort ferdig fangerene på søndag. Nå går ting bra! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Produkt SMARTPOST PAKKE Vekt 23,3 kg Volum 95,9 dm3 (82x39x30 cm) Prisgrunnlag 23,3 kg Dato Kl Hendelse Poststed 23.06.08 17.49 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO 23.06.08 15.51 INNLEVERT POSTKONTOR 1430 ÅS Har kjøpt primer og filler i dag, samt fått sporingsnummer på en pakke jeg har bestilt.. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Har du bilder av fangerne dine? :) Er ferdig med bakfangeren min nå, og skal cleane fremfangeren mer (fjerne skiltplass) før bilen skal hellakkeres. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Nei, har ikke noe oppdatert bilde. Har fylt frontfangeren med byggskum, og tenkte jeg skulle se litt på det i morgen. Jeg har jo ikke lappen, så slipper å tenke på at jeg må gjøre det ferdig så fort som mulig. Tar meg god tid. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Den unnskyldningen bruker jeg også.. dårlige greier.. ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Du hadde masse sparkel på fangeren. 0o Du skal slite med å pusse det bent tror jeg. =p Kjøp heller sprøytesparkel, legg tre tynne lag og våtpuss. Da får du en helt slett overflate - så sparkler du litt langs linjen. :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Ja, er klar over det med sparkelen. Pusset en del for to dager siden. Og det er forøvrig ikke min feil vil jeg påstå. Han på Gjenstad som solgte med dette vidundermiddelet (jeg kom inn og sa jeg skulle ha sprøytesparkel) sa at dette var alfa og omega for bruk på denne type fangere. Så jeg tok jo det han sa for god fisk og prøvde, men feilet enormt. Tror ikke han som jobbet på Gjenstad vet hvor mange bøyer o.l det er på en slik fanger.. Jaja, jeg kan ikke gjøre så mye i dag, da jeg ble oppringt og spørt om jeg kan jobbe da en annen ansatt var syk.. Men, jeg kan jo oppdatere med at pakken min er ankommet omlastningsterminalen i Årødalen, så da er pakken på postkontoret enten i dag eller i morgen. :D Edit: Da var pakken ankommet postkontoret og jeg henter den før jeg drar på jobb. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Da er Kristian glad og fornøyd! :) Men det vil ikke bli montert enda, da.. Skal gjøre ferdig fangerne først. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Lurer på en ting jeg.. Jeg skal jo lakkere bilen, men er litt usikker på om jeg skal lakkere hele bilen i samme farge, eller om jeg skal ha svart tak, svarte speil og svarte riller i grillen samt pulverlakkerte svarte felger. Hva ville dere gjort? Basisfargen skal uansett være stormgrå (LK7Y), men går jo kanskje ann å ha to farger eller noe.. Så kom gjerne med forslag! :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg