KristianG Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Jeg har tro på at slik pianotråd fungerer fint. Aner ikke hva det er men, tror det er noe slik at man får en tråd fra utsiden av luka og inn på innsiden, deretter sager man limet bort. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Uheldigvis hadde de ikke baklyktene på lager, men framlyktene blir nå sendte. kr 1490,- inkludert frakt koster det fra TMTuning, og på norsk bildelsenter koster de samme lyktene kr 3137. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ok.får prøve det.er tømmermann jeg.Mulig jeg bare skal bruke bajonettsaga :O) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Har glemt å vise dere framlyktene, så jeg var ute og knpiset et raskt bilde: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hmm kan bli jævlig bra med tekstur fangere. litt getto over det. fine lykter, fikset emblemfri grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Nei, emblemfri grill har jeg ikke fått meg enda. Og det med tekstur.. Tja, noen liker det, mens andre liker det ikke. :p Forrige eier sprayet på feil farge (mye lysere enn min "Storm Grey" for å dekke over steinsprut, og kom dermed borti teksturen. En venn av meg skal muligens kjøpe seg Vento, og hvis jeg da er heldig, blir det Volf på meg. Så jeg avventer diverse i fronten. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 må bare si noe. VINGEN FY FAEN DEN ER STYGG. sånn :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Blir bra dette her Kristian! Lyktene du valgte er smuud :) Er ikke en tilhenger av angeleyes selv. Smekk fram bilde av hele fronten med de lyktene. Måtte du kjøpe hella-kablene for å koble på eller var det plugg N' play? Tmtuning leverer god saker til billig penge de. Men pass på å bestill mye først, så slipper man den dyre frakten hver gang. Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Loyfah: Ja, vingen ligner ikke grisen, og vil bli borte når bilen skal lakkeres. Da har jeg planer om å kjøpe en GTI-vinge og lime den på bakruta. Spiitfire: Jeg skulle egentlig bestille crystal/red baklykter, men de hadde de dessverre ikke på lager. Ellers var det plug'n'play for å sette på de nye lyktene. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 skikkelig fin G3 =) meen hadde vært så uendelig kult med vento front Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Faktisk, fryktelig g3. Pen G3 : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Ja, enig. Ventofront er noe av det grommeste man kan få på en Golf. Men fangeren kommer til å forbli original, kun sveiset igjen der blink og dummy-lykter er. Men tror nok ikke det skjer noe spesielt før etter nyttår. Lite penger, så. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamhead Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Slegge og en god støvsuger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hm.. hørtes kos ut. *slåpåvoldteksalarmen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 framgang lillegutt(fyda du er sikkert eldre enn meg)? de baklyktene, tror du de vil se bra ut på din bil? villa likt å sett sotabaklykter på din bil. ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg