Gå til innhold

Hente meg en golf1?

Ranger emnet


maaa

Anbefalte innlegg

Tenkte å hente meg en golf1 som blir skrotet hvis jeg ikke tar den.. Blir nok bruksbil hvis æ tar den, men den starte desverre ikke for øyeblikket..

 

Har vist vært start på den for ikke så altfor lenge siden, men da måtte noen stå med luft å blåse i bensinpåfyllinga..

 

Vet ikke kossn modell, og heller ikke kossn motor, så spørsmålet mitt e da: Kan det være bensinpumpa som e gåen, å e den eventuellt vanskelig å få taki og bytte? Noen som har liggende kanskje? :)

 

E opelmann, men golf 1 e faktisk veldig tøff (men det snakke vi ikke mere om ;)) Håper på kjapt svar.. :peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dra av slangen som går inn på gasseren bare og sjekk om det kommer noe bensin.. da ser du fort om det er pumpa.. og den er ikke vanskelig å bytte.. 2 13mm muttere

 

må ta en liten edit her da.. hehe.. er ikke 13mm mutter på golf dah.. er umbrako.. hehe.. fikk det for meg siden jeg skrudde boble igår :P

1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va æ en volkswagen golf gls rikere.. 1500 kubiks rakettmotor.. Va ikke mye rust, hjulbuan va nesten rustfri, kun litt overflate enkelte plasser.. Værst va det nederst i hjørnan på frontruta, men ikke ille mye der heller (endelig en fordel med å bo i finnmark) ;)

 

Skal prøve å gjøre det som dokker sir, å trekke av bensinrøret in på gassern, så blåse han rein... Må å hente nytt batteri..

Men allt det får bli imårn ;)

 

Håpe å få den på veien fort som mulig så æ har meg en fin bruksbil å farte rundt i... Så kom gjerne med tips og triks..

 

Skulle også fått taki orginal plast frontfangern, da den va kastet til fordel for en jalla audi "styling" front, som forresten va det første som fløy av når æ fikk biln hjem..

 

Et par bilder for anledningen..:

 

golf1tv4.jpg

 

golf12bo0.jpg

 

golf13jg0.jpg

 

Så finalebilde: RÅTØFF STYLINGFRONTFANGER!!!! not.. e kanskje til en golf3 eller 2..

 

golf15pm9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, en nordnorsk GLS. Er ikke veldig mange GLS'r igjen nå (i sverige er det nesten bare GL og GLS).

 

Ta vare på denne, har du noen bilder av interiøret? Har ikke sett det i blått, har en 77 Golf GLS stående her og en 80 Jetta GLS, men begge har brunt interiør...

 

Jeg lurer på om jeg har fanger med kromlister liggende, skal sjekk. :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta rotor, fordelerlokk og pluggkabla å den starta rett opp.. :) Har VEEELDIG lyst å bruke peng å pfiffe den opp, men kan ikke, måå være sterk.. :(

 

Om mulig, bare kjøpe plastikkfangern som skal være framme å den lille tøffe frontleppa..

 

Nån som har et priseksempel på nye dempere, trur æ skal slite bra med å få de æ har gjennom EU.. Kanskje kjøpe justerbare coilovers som senke 70mm+ istede for å svi vekk peng på orginaldempere, nån som har en ca. pris på både justerbare og orginal? Ser liten vits i å kjøpe orginal hvis prisforskjelln e ubetydelig.. Ser uten tvil bedre ut når biln e 8 cm nermere bakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kjøpe justerbare coilovers som senke 70mm+ istede for å svi vekk peng på orginaldempere, nån som har en ca. pris på både justerbare og orginal? Ser liten vits i å kjøpe orginal hvis prisforskjelln e ubetydelig..

 

Nå senker justerbart understell som regel så mye som du vil senke da.. det er jo litt av det som er kjekt med det.

 

Men, du får gewinde fra 3500 og oppover

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå senker justerbart understell som regel så mye som du vil senke da.. det er jo litt av det som er kjekt med det.

 

Men, du får gewinde fra 3500 og oppover

 

Nei du sier ikke det, hehe neida.. Skal bare ha det billigste av det billige, ser biltema selger orginaldempere til golf til 200-400 stk.. Men ser å på ebay at justerbare coilovers går for litt over to tusen for alle 4, men det e jo selfølgelig et jallamerke når dem e så billig..

 

Kossn e det å få godkjent det her? Står at de coiloversa på ebay e TUV godkjent, men man vet jo aldri ka biltilsynet kan finne på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår