Gå til innhold

Hente meg en golf1?

Ranger emnet


maaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter og surfer litt på ebay og sånn, å har veldig lyst å gå til innkjøp av Pirelli felger til min golf..

 

Noen inspill? Skal æ gå for 14 eller 15"?

 

De æ har instillt siktet på e 6x14" et 35 4x100, men e usikker på om kanskje 15" ville vært litt tøffere..

 

Døtstøff:

p10100085bv.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Host ehem har ikke jeg 6 glassblåste Pirelli p-slots liggende tro...6x14

 

Send ca.pris på PM så får vi se om det høres interessangt ut..

 

Men hvis dem e dønnstrøkenshowbilstandard, glassblåst og blank polert så blir det nok for dyrt for min lommebok.. Har ingenting imot å gnikke, pusse og polere, tid har æ nok av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen på EU i dag, men gikk ikke gjennom uten feil desverre..

 

Toer feilan:

2 Stor slitasje indre endeledd

2 Selvparkering defekt

 

Indre endeledd, e det de leddan som æ har markert på bildet under? Mye arbeid å bytte de stagan, venstre og høyre.? Koster 578.- pr.stk med ytre endeledd på mekonomen..

 

indreendeleddox7.jpg

 

Selvparkering e at vindusviskeran ikke vil lande på "hvilestilling" etter bruk, kan stoppe midt på ruta omså.. Ka kan være gåent der? Vanli feil? El motorn, vindusviskerstagan? Setter pris på forslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

:) I dag kom sommerfelgan til golfen i posten, ilag med GT/E spoilern til kadett c en..

 

Vet ikke kossn bredde felgan e men håpe det e den smaleste versjon som e 15x5 1/2" E vertfall 16,5cm bred.. Så dem skal poleres opp iløpe av vintern så blir 165/45r15 dekk montert på..

 

Men det varmeapparatet på golfen e helt tallentløst, eneste plassn det kommer et snev av varmluft e opp imot frontruta.. Ka kan være gåent?

 

dsc00119smallux1.jpg

 

dsc00122smalllv5.jpg

 

dsc00123smallda7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår