Gå til innhold

Hente meg en golf1?

Ranger emnet


maaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitt weber forgasser på golfen, e det orginalvare? Fikk hjelp til å stille in forgassern å nu male han som en katt på tomgang..

 

Ordna litt særpreg på han i dag, "custom lakkeringsjob" ;)Og stickertuna med mooneyes..

hehe, maltese cross på førerdøra og spades på passasjer.. syns det ble småkult.. Men nu sir æ meg fornøyd eksteriør messig...

 

Vente bare på blinklysglassa og framfangern, så e det bare å få han godkjent fort som mulig.. Dempera e nok ikke gåen alikevell, så da gidder æ ikke bruke peng på coilovers..

 

Wa tycker folket? e æ på rettt veg?

 

einser2za0.jpg

 

einserrg0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får golfen ha schmidt felgsa mens kadett gjennomgår grunnarbeid til lakk.. Må ikke skittne dem til med sparkel, grunning eller lakk..

 

Et spørsmål: Bremsepedaln har nesten ingen motstand før den passere halveis i "trykklengde", skal prøve å bytte bremseklosser og skive for å se om det hjelper.. Hvis det ikke gjør det, ka kan man gjøre da?

 

Første bilde e det manipulert senking på:

 

einserscmidt2lq2.jpg

 

Her e det kun justert litt på kontraster:

 

einserscmidt4yx1.jpg

 

Så et desperat forsøk på et "proffbilde" :) E ingen dyktig kar med kamera, får skylde på at det e brukt mobil.. Etter justering av kontraster og en omgang med "scale" så syns æ det ble sånn tålelig bra..

 

einserscmidtqj7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å med justering av bremsene mener du? Bytte trommler og bremseband? Eller finnes det andre metoder.. :S

 

Justere ut bremsebanda manuelt, slik at de såvidt bremser trommelen når du setter den på. Likt på begge sider. Hvis bremsebanda har lang vei å gå før de tar i trommelen, får du lang vandring på bremsepedalen. Du må altså av med bremsetrommelen og justere på den ekspanderen som bestemmer avstanden mellom bremsebanda. Hvis ikke dette er problemet, kan du prøve å lufte bremsene. Først h.bakhjul, så v.bakhjul - h.forhjul og til slutt v.forhjul, hvis jeg ikke husker helt feil. Dette er gratis, så jeg ville prøvd det først:)

90' Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, skjønte det nu.. Skal bytte klosser og skive framme samt handbrekkwirean så lufte æ bremsan og prøve å justere trommlan i samme slengen.. Så e det bare å krysse fingran å håpe det e fiksa.. Wirean kommer uansett ikke før på fredag, "Så jeg kan bare slappe av, det vil jo aller helst gå bra" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår