Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

å sammenligne en mustang og en lambo mot feks en 240 med laksetrapp blir litt feil. på lamboen utgjør den en viktig funksjon, mens på mustangen så var det tidsriktig, i år 2007 så er ikke det vanlig at biler blir levert med slik laksetrapp!

 

monter en lakse trapp på opelen din da thklinge siden du syntes den er så super heftig.

 

Aiaiai! Snakk om å bli misforstått :D

 

Jeg bare ga eksempler på at laksetrapp orig. kan være helt ok, som noen andre her sa. Å ha laksetrapp på en granada eller 240 er totalt bak mål, og det er vel ingen tvil om at nevnte biler er blant den absolutte elite når det gjelder harry.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, bilforumet er harry..

 

Veldig enig. Denne tråden er i alle fall et eksempel på det.

 

En hvilken som helst bil er ikke harry. Alle biler kan bli harry. Alt avhenger av eieren.

 

Og det virker som at i stedet for å bare si at "Om plasten hadde vært fjernet hadde den sett bedre ut" er det bedre å si "Å fy faen den bilen der var blod harry! Få den vraket med engang! Den er en skam for veiene! Han som eier den må jo være syk i hodet!"

 

Noen har ikke allverdens penger å bruke på bil til å fikse den opp og få den fin. Slik hadde i alle fall jeg det. Kjøpte volvoen min rett etter den var eu godkjent av en venn, og solgte den to år etter (noen skjønner vel hvorfor....) Hadde jeg hatt ørtenhundretusen skulle jeg kjøpt nytt understell, felger, overhalt motor, turbo ic, sveiset rust etc. Men jeg valgte heller å ha det morro med bilen min så lenge jeg hadde den. Og det var verdt det.

 

Og det er visst flere her som har en unormalt lav toleranse for hva som kalles harry. Om man akkurat har kjøpt bil og har bare råd til tøffe felger med det første, er bilen harry fordi det ikke passer med resten av utseendet. Så får han kanskje senket bilen, men da er den og harry fordi den ser for orginal ut. Så kommer skjørtene rundt bilen. Da er den harry fordi den ikke har motor. Så fikser man motoren med 300hk+ og får med en dekal eller to som reklame. Da er det plutselit en typisk harry Civic...

Og fortsatt er det noen som har nulltoleranse for alt som heter Honda og Volvo.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Min bryter mot:

 

1) Uoriginale vinger, skjørt og spoilere <-- Har Irmscher vinge som vel igrunn er originalt Opel, resten er Rieger

 

4) Skamsenking <-- Den er senket 65mm om sommern, som kanskje er mye for noen?

 

5) Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber <-- Bilen min er GULLfarget, spørs om ikke det er glorete?

 

9) "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams <-- Jeg har oransje LED-lys under bilen, men bruker det bare når den står utstilt på treff.

 

 

 

Antar jeg er harry da ;)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende liste kan brukes for å identifisere harry biler:


  1.  
En del feilplasserte felger, dekk
 
Har 15" alu felger..:shake
 

Skamsenking
 
Standard Golf senk og GTI leppe som skraper asfalt:nono:
 

Rotete og glorete (forsøk på)lakkjobber
 
Er en flekk med lakk av en annen nyanse på ene forskjermen.:chicken:
 

Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør
 
Hjemmelaget 3" rustfri stuss:eek:
 

De fleste klistremerker
 
Har 6 uorginale klistremerker på undersiden av panseret..:oohh
 

"Øyelokk", neonlys og annet krimskrams

 

Har grillist, sotefilm på hovedlyktene og helt svarte blinklysdamndamn

 

Kan ikke noen ringe og bestille time slik at jeg, Erik Braseth og Thklinge får levert bilene våre til spikerfabrikken..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende liste kan brukes for å identifisere harry biler:

  1. Uoriginale vinger, skjørt og spoilere
  2. Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen
  3. En del feilplasserte felger, dekk
  4. Skamsenking
  5. Rotete og glorete (forsøk på)lakkjobber
  6. "Lexuslykter"
  7. Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør
  8. De fleste klistremerker
  9. "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams

 

Med andre ord, alle biler som ikke er orginale er harry ?

 

Synes du tar av littegranne med de reglene der, sorry.. sett mye her som ikke er harry i det heletatt... alt i fra 240 til civic.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk? Er denne Golfen harry? bare fordi den har sorte blinkere? (la gå, felgene var stygge, men ikke bilen!!)

 

Foretrekker dere at alt skal ha en clean look eller? Ok, jeg er enig i at Jetta`n var harry! Og en sort BMW med øyenlokk som er harry? Det er faktisk ikke alle som gidder å gjøre bilen sin 100% perfekt som enkelte gjør! Det er nå min mening!

 

Og ja, jeg liker faktisk biler som er litt harrye! Etter å ha lest gjennom denne tråden følte jeg at jeg måtte lufte min irritasjon!

 

 

Den Bilen er da Clean?

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår