Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

Hva er det med folk? Er denne Golfen harry? bare fordi den har sorte blinkere? (la gå, felgene var stygge, men ikke bilen!!)

 

Foretrekker dere at alt skal ha en clean look eller? Ok, jeg er enig i at Jetta`n var harry! Og en sort BMW med øyenlokk som er harry? Det er faktisk ikke alle som gidder å gjøre bilen sin 100% perfekt som enkelte gjør! Det er nå min mening!

 

Og ja, jeg liker faktisk biler som er litt harrye! Etter å ha lest gjennom denne tråden følte jeg at jeg måtte lufte min irritasjon!

 

 

Ironitoget kjørte akkurat forbi deg...mulig du ikke så det? =)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel kombinasjonen av disse tingene som er harry...

 

En Mondeo f.eks, med originale svarte felger, høy som et fjell og lilla"sota" ruter, aluvinge og masse neonlys og dilldall inni er harry men ikke en strøken 4 golf senka så hjul og skjerm møter hverandre osv...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal se om jeg får knipsa noen bilder av bilen min en dag snart, DA skal dere få se HARRY!! de bilene dere har bilder av her er ikke i samme klasse ei gang.

her snakker vi:

*hjemme mekka endestuss

*jalla lakkering (tok no rust)

*terninger og wonderbaumer

*sirene

*revehale

*tusenmetere

*spredere

*sota baklykter og blinklys

*gaffa øyelokk

*orginale 13" STÅL felger

*alt for mye anlegg til og være en så liten bil

*Kaffikoppen synelig plassert i vinudet

*sota bakruter (har ikke fått tid til "hore stripa" og bakruta men det kommer

*Neonlys

*Biltema sete trekk

*lakkerte "detaljer" inni bilen

* "spoilere" vet ikke heilt hva jeg skal kalle dem jeg men alle hadde sånne på 80 tallet.

*2,2L merker ligger klare til montering (fra en gammal rekord)

 

men har bare ett klister på den og det er fra jobba slik at snekkere osv skal vite hvem de skal ringe til når jeg står parkert så de ikke kommer ut

 

noen bedre?

 

:web (skulle vært en gris i det der (spider pig, spider pig)

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk? Er denne Golfen harry? bare fordi den har sorte blinkere? (la gå, felgene var stygge, men ikke bilen!!)

 

Foretrekker dere at alt skal ha en clean look eller? Ok, jeg er enig i at Jetta`n var harry! Og en sort BMW med øyenlokk som er harry? Det er faktisk ikke alle som gidder å gjøre bilen sin 100% perfekt som enkelte gjør! Det er nå min mening!

 

Og ja, jeg liker faktisk biler som er litt harrye! Etter å ha lest gjennom denne tråden følte jeg at jeg måtte lufte min irritasjon!

 

JEG VAR IRONISK!

 

Slik, nå har alle fått det med seg. Og de felga der er ikke mye stygge så gå og legg deg! Tror det er noe av de peneste felgene jeg har sett på en firer golf. Og jeg bestemmer, så det så! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke akkurat si at en orginal Civic drar skinnet av pølsa.. Ser ræva ut jo, er jo derfor folk klistrer på drit, negerlykter, klistermerker og store vinger. Og ja, den trenger kanskje en stor aluvinge når den passerer 200 km/t. alacocaina

 

 

haha, fyfaen så bra kommentar

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår