Gå til innhold

0-100 km/t

Ranger emnet


Audien

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

salgsbrosjyrene er no som regel vanskelige å klare, min 200 er oppgitt til 6,7sekund, ikkje faen om ej klare det me org bil, kanskje no når ej he chipa den

 

Da må du isåfall ha en god clutch og få til skikkelig rivstart. Da har quattro en stor fordel :bump

 

Må nesten ta å bytte clutch selv jeg. Eneste jeg klarer å spole på når det er tørr asfalt er clutchen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du isåfall ha en god clutch og få til skikkelig rivstart. Da har quattro en stor fordel :bump

 

Må nesten ta å bytte clutch selv jeg. Eneste jeg klarer å spole på når det er tørr asfalt er clutchen

 

va det eg prøvde å sei at det dei oppgir i manualane siner ,skal veldi mykje til å klare, å når en klarte 2-3sekund under det med org bil må klokka gå får sakte

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å prøvde igjen i går,å 0-100 gikk på mellom 8,5 og 9 sek.prøvde flere ganger,så tallet er nok rett d.Og til deg optus:vist du i d hele tatt har prøvd 2,3 literen,så tror jeg den eller de måtte være i dårlig form..

 

Har nok kjørt en del 2,3, og vil aldri tro den går så kjapt. Har prøvd 2,3 i både 80, og 100

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Med quattro så er det ikke tvil i at en 100 2,3E er mye raskere 0-100kmt enn en uten quattro er... Kan jo ta noen sinnsyke starter med quattro, mens en må være litt mer forsiktig med FWD...

 

I så lav hastighet spiller også drivverkstapet mye mindre rolle enn det gjør når en nærmer seg toppfart :)

1992 Audi S4 2,2 tq sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår